יום כיף 3 להורים מתמודדים ולילדיהם בובה של פעילות

בחול המועד פסח יצאה ציפור הנפש לבובה של פעילות במרכז תיאטרון הבובות בחולון- הפעם לקחו חלק ביום הכיף כ-100 משתתפים, הורים המתמודדים עם בעיות נפשיות וילדיהם, אשר מרביתם כבר לקחו חלק בפעילויות קודמות של המרכז, חלקם הצטרפו אלינו לראשונה וכולנו יחד נשבנו בקסמו של תאטרון הבובות!

יצאנו למסע במוזאון לאמנות תאטרון הבובות, המציג עשרות בובות תאטרון ומסכות מסורתיות ועכשוויות מהארץ ומהעולם. המסע לווה בהנחייתם של בובונאים (מפעילי בובות תאטרון) ובובותיהם, ושזר בתוכו קטעי הצגות ושעשועי תיאטרון בובות.

השתתפנו בסדנאות בניית בובות מגוונות- בהן הקטנים והוריהם הרכיבו בובות יד משמחות מצלחות חד-פעמיות, בדים ושאר חומרי יצירה מדליקים, והגדולים והוריהם הפליאו ביצירת בובות בעלות יכולת תנועה מכאנית, לתיאטרון צלליות.

התנסנו גם בסדנאות להפעלת בובות מסוגים שונים- הקטנים בובות אצבע, הגדולים יותר בובות יד, הגדולים ממש בובות על חוטים וההורים מכל הבא ליד, לאצבע או על חוט (;

בתום שעות הפעילות הגדושות, נכנסנו כולנו יחד לאולם התיאטרון וצפינו בהצגה "תיבת הקסמים", אשר שילבה מריונטת הודיות קלאסיות עם וידאו ואנימציה בפנטזיה תיאטרלית מקסימה.

את היום קינחנו במטעמים פרסיים מזינים וטעימים ונפרדנו בשמחה מההורים, הילדים ושלל הבובות המרנינות שהם הכינו יחד, מזכרות מיום כיף של יצירה משותפת עם ציפור הנפש.

אם הייתם איתנו, בודאי תבואו שוב ואם לא הייתם הפעם, נשמח שתצטרפו אלינו (:

4 תגובות ל“יום כיף 3 להורים מתמודדים ולילדיהם בובה של פעילות”

  1. צחי

    לסוזי ולצוות,

    כל הכבוד על העבודה. נראה שהיתה פעילות מקסימה.

    100 משתתפים זה בהחלט מספר להתגאות בו.

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  2. שרון

    נראה שמאוד נהנתם!
    כל הכבוד על פעילות מקסימה.

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  3. סמדר

    איזה יום מקסים, מאוד מרגש לראות את פרי העבודה ושיתוף הפעולה. נראה שהיה מאוד כיף ומהנה…יישר כח!

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  4. dina jabotaro

    יישר כח לעוד ועוד פעילות ברוכה בונה ומעניקה כדוגמת יום זה וקודמיו. תבורכי ובאמצעותך סוזי תודות לכל השותפים בעשיה חשובה זו.

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תגובה