בית אסתר בטיול לגושרים 2015!

הקיץ החם (מאוד!!) שכבר הגיע אלינו, עשה לנו חשק לטייל…
וכך ביום שלישי ה19/5 יצאנו כל דיירי וצוות הוסטל בית אסתר-השם והאגדה, לטיול של שלושה ימים בקיבוץ הגושרים שבצפון.
ביום הראשון יצאנו מוקדם בבוקר ליום עמוס ומהנה, במהלכו נסענו צפונה וכמובן עצרנו בדרך במסעדה בשרית מפנקת לארוחת צהריים טעימה. הגענו למלון הגושרים, שהתברר כמלון טבול בטבע ובשקט ממכר, והודענו לצוות המלון שמשפחת בית אסתר הגיעה. לאחר ההתמקמות בחדרים, מנוחה מבורכת והכרת בית המלון (ואף ביקור של מספר דיירות בבריכה המרעננת של המלון) נפגשנו בארוחת הערב לעוד ארוחה עשירה.
בבוקר היום השני קמנו לנוף המשכר של הצפון, אכלנו (כמובן) ארוחת בוקר, והמשכנו לסיור בחוות דגים הסמוכה לקיבוץ הגושרים. במהלך הסיור למדנו על סוגי הדגים השונים אשר גדלים בחווה ועל אופן גידולם, וגם האכלנו את הדגים בכמויות אוכל כל כך גדולות שגרמו להם להתיז עלינו מים בהנאה (שלהם וגם שלנו כמובן). ההשתתפות של הדיירים בסיור הייתה מרשימה, וכללה אף דייר אמיץ אחד שהעז להיענות להצעת המדריך והרים דג ענק באופן שלא היה מבייש מרים דגים מקצועי;).
לאחר הסיור, וכיאה להוסטל בית אסתר, ישבנו לארוחת צהריים במסעדת דגים משובחת בה כל דייר הזמין את מנת הדג שהוא בחר.
שבעים ומרוצים חזרו רוב הדיירים למלון למנוחה, למעט מספר דיירים הרפתקנים שיצאו בליווי צוות לרפטינג אדיר בקייקי הגושרים (כי אין ביקור בגושרים בלי ביקור בקייקי הגושרים!).
כל הטיול התנהל באווירה האחת והיחידה שהוסטל בית אסתר מכיר ויודע- משפחה, חמימות והרבה צחוקים!.
ביום האחרון, לאחר ארוחת הבוקר, יצאנו חזרה להוסטל עייפים אך מרוצים ☺
הטיול היה הזדמנות נהדרת לגיבוש של הדיירים בינם לבין עצמם וכמובן לגיבוש של הצוות עם הדיירים המקסימים. כצוות הכרנו צד אחר של הדיירים, צד אשר לא תמיד בא לידי ביטוי בעבודה השוטפת בהוסטל.
בקיצור- היה טיול אדיר!! סיימנו עם טעם של עוד, וכולם כבר מתחילים לחלום על הטיול הבא של קהילה תומכת( כבר לא  הוסטל )בית אסתר☺