בית מאיר בטיול על המים

בתחילתו של חודש אוקטובר יצאנו בחדווה ובששון משערי באר שבע לכיוון נמל חיפה בכדי לצאת להפלגה שנמשכה ארבעה ימים לקפריסין.

לאחר שעשינו צ'ק אין והפקדנו את המזוודות התפנינו לקניות בדיוטי פרי- שוקולדים, בשמים וכמובן- סיגריות!  עלינו על הסיפון לעת ערב, בדיוק בזמן לארוחת ערב שחיכתה לנו בחדר V.I.P  אשר נשמר במיוחד עבורינו. בחדר האוכל גם גילינו את כישרונם של שני דיירים ומדריכה שיקומית אשר ניגנו לנו על הפסנתר יצירות של גדולי המלחינים. לאחר ארוחת הערב נפגשנו על הסיפון למשחק בינגו, הופעת מחול ודיסקו אל תוך הלילה.

בצהרי היום השני עגנו בחופי העיר לרנקה. ירדנו מהסירה לסיור בעיר ונהנינו ממבחר השווקים, החנויות וחוף הים. למדנו על ההיסטוריה של העיר ועל המאפיינים הייחודיים שלה מפי גלית. חזרנו עייפים, אך מרוצים, לעוד ארוחה טובה וכמובן שלא וויתרנו על ריקודים בצילו של אור הירח.

את בוקר היום השלישי פתחנו בחוף הים של לרנקה. נכנסנו לשחייה במים וחלקנו עשו סבב נוסף בשווקים של העיר לצורך קניית מתנות אחרונות למשפחה שהשארנו בארץ. אחרי הצהריים, בעוד הספינה עושה את דרכה חזרה לחופי העיר חיפה נפגשנו לקפה,עוגה ושיח בחדר הV.I.P  וחגגנו יום הולדת לאחת הדיירות.  את הערב העבירו חלק מהדיירים בצפייה בסרט בבית הקולנוע שנמצא על הספינה וקינחנו בדיסקו אחרון.

בבוקר היום הרביעי קמנו מוקדם בבוקר, אכלנו וירדנו מהסיפון היישר אל האוטובוס שהמתין לנו ולקח אותנו חזרה הביתה. החזרה הייתה רכה שכן הגענו לארץ בבוקרו של ערב חג הסוכות, ולכן יכולנו להמשיך את החופשה בארץ. ביקורות הדיירים מהללות: א' אמר כי "זו הייתה החופשה שהכי נהניתי בה!", ע' הילל " היה כל כך כיף, שהצלחתי לשכוח מהצרות שלי.."