בית מאיר חוגג ח"י שנים בקבוצת מוסיקה-  תיאטרון

 

בכל שבוע  מתקיימת בבית מאיר קבוצת מוסיקה- תאטרון. קבוצה כיפית , מרקידה ומשמחת. השבוע הקבוצה התרחבה וחגגה לרגל אירוע מיוחד : ח"י שנים לבית מאיר.

בינואר 2016 בית מאיר חגג 18 שנים להקמתו. ב 18 בינואר 1998, הוא החל כהוסטל הראשון לנפגעי נפש בבאר שבע. לאחר מכן, במאי ,2008 בתהליך מרגש, הפך לקהילה תומכת הפועלת במודל ייחודי- הראשון מסוגו בארץ.

השבוע, ציינו 18 מיום הקמתו של ההוסטל, אשר מאז עבר גלגולים רבים- שינה את מיקומו, צורתו  ומתקדם כל יום מחדש במהותו. למי שלא מכיר כיום בבית מאיר ישנו בית מרכזי ולצידו דירות במרחק קצר ממנו. יחד הם יוצרים קהילה ייחודית המהווה קרקע לצמיחה. החלוקה לדירות והחיבור לבית המרכזי- מאפשרים לכל דייר להנות מפרטיות ותפקוד יחסית עצמאי מבלי לאבד את תחושת השייכות החברתית, המשפחתיות ומערכות התמיה והליווי. עשייתנו מושתתת על מערכת ערכים שלימה וגישות טיפוליות מותאמות, מקצועיות, מעמיקות ומתפתחות לאורך כל  הדרך. אך מעל הכל בית מאיר זה בית, חברות , אשר הדיירים בו הם שותפים מלאים בעשייה ולוקחים חלק בהובלת המקום. או כמו שכתבנו יחד בשיר שחיברנו לערב המשפחות: "יצאנו אל הדרך בתקווה, למקום של צמיחה באהבה, בית מאיר איתנו בדרכים, קהילה של חברים וערכים…."

את האירוע ציינו גם בישיבת צוות מרגשת- אשר כללה בלונים ומאכלים פרי ידינו . בקבוצת המוסיקה  ציינו את יום ההולדת בשירים כמיטב המסורת וגם בשיר מיוחד אשר אותו כתב דייר במסגרת והולחן ע"י עודד (המרכז את קבוצת המוזיקה). במחווה קטנה זו ניתן היה לראות כיצד 18 השנים שחוגג בית מאיר מתקבצות לרגע אחד- אשר מראה את החיבור בין הערכים אשר הנחו אותנו לאורך השנים ובין העשייה בשטח.

הנה חלק מהחגיגות:

תגובה