דיירי בית מאיר בטורניר כדורגל בתל אביב

 

חמישה מתוך דיירי בית מאיר לוקחים חלק בחודשים האחרונים באימוני כדורגל במסגרת "מפעלות חינוך וחברה". אימונים אלו מתקיימים אחת לשבוע ובהם לוקחים חלק גם דיירים ממסגרות שיקום שונות בבאר שבע.

ביום שישי לפני שבוע , התעוררו המשתתפים מוקדם בבוקר בכדי לנסוע למשחק בתל אביב. הם נסעו יחד בהסעה מאורגנת עם שחקני בית לאה, בית רותם ובית גיא. אל המשתתפים הצטרפו מאמן הקבוצה- איגור ומדריכה מלווה- אם הבית איילה אשר הגיעה מצוידת בכריכים, פירות ומים עבור השחקנים.בתל אביב הצטרפה גם המדריכה נטלי לראות ולעודד.  המשחקים התקיימו באיצטדיון וולפסון- שם מתאמנים גם שחקני הפועל תל אביב- אשר נותנת חסות לאימונים של הקבוצה.

במשחקים השונים התמודדו נבחרות שונות מרחבי הארץ אשר גם הם מתאמנים במהלך השנה כחלק מהתכנית של "מפעלות חינוך וחברה". עבור השחקנים שלנו זו היתה הפעם הראשונה שבה הם שחקו במגרש גדול ואמיתי- אך הם עמדו באתגר ובגדול!                          י' מספר כי למרות המעמד המרגש הוא מאוד נהנה ואף התרגש להיות במקום שבו משחקים שחקני הפועל תל אביב!

זה המקום להגיד תודה גדולה לאיגור, מאמן הקבוצה, על כל התהליך, ולא רק על המשחק. איגור ידע להכניס בשחקנים מרץ ואנרגיות ולימד אותם להוכיר גם את התהליך, ולא רק את הנצחוןJ

הנה קצת תמונות להמחשה….

תגובה