הוסטל בית אסתר יורד לנפוש באילת

אחרי קיץ סוער בו עברנו ביחד את מבצע "צוק איתן" ולאחר שהסתיו חלף עבר לו והחורף כבר החל לתת את אותותיו, החלטנו שהגיעה השעה לקחת פסק זמן מהשגרה והלחץ ולרדת לאילת, על מנת לנפוש, להירגע ולבלות.

וכך ביום שלישי ה-11.11.2014 יצאנו מההוסטל מצוידים במצב רוח טוב, בגדי ים וסנדוויצ'ים, עלינו על האוטובוס ושמנו פעמינו אל עבר בירת המדבר, לאס ווגאס של ארץ ישראל, העיר שבה בננה היא לא רק פרי והמע"מ הוא לא יותר מאגדה אורבאנית, הלא היא אילת.

השנה כי חופש זה הזמן לנוח וליהנות ועל כן בחרנו לבלות את החופשה בבית המלון המפנק "קיסר", הממוקם במרכז העיר ליד הים, בפנסיון מלא. החלטה אשר הוכיחה עצמה כלא פחות ממבריקה! היה פשוט תענוג לראות את הדיירים נהנים בחדרים, מטיילים להנאתם בעיר, הולכים לים, שוחים בבריכה, מהדקים ביניהם חברויות וקשרים ופשוט מורידים הילוך ונכנסים למוד חופשה. בערב הראשון טיילנו ביחד להנאתנו לאורך הטיילת היפה, עשינו שופינג, הצטלמנו, אכלנו גלידה ועוד. ביום השני ביקרנו במצפה התת ימי וזכינו ליהנות מבריכת הכרישים החדשה, אשר מזמינה אותך להיכנס לתוך חלל ארוך מזכוכית בקרקעית הבריכה ולהרגיש כאילו אתה שוחה עם הכרישים ושלל הדגים האחרים. ללא ספק חוויה נדירה ומרתקת! בערב השני השתתפנו במסיבת קריוקי, יחד עם שאר אורחי המלון וצוות הבידור. שרנו, נהנינו והבאנו הרבה כבוד להוסטל. במיוחד בלט בהופעתו הכישרונית, הדייר המקסים והאהוב יאקי, בביצועו המרגש ללהיט של שנות התשעים "ציפור מדבר", מאת להקת אתניקס הזכורה עלינו לטובה. יאקי אתה תותח על!!!

ביום האחרון, לאחר שנהינו מארוחת בוקר עשירה ומפנק בחדר האוכל, ארזנו תיקים, פינינו חדרים ועלינו על טיסה חזרה לנתב"ג – אין מה לומר, יש תנאים בהוסטל, אמריקה בהיי דפינישן, לא פחות…

היה כיף, מפנק, מגבש וטוען מצברים ובסופו של יום, לא משנה כמה נהנית ובילית, אין על ההרגשה של לחזור הביתה, לפינה החמה שלך ולהיזכר איזה כיף היה באילת בקיץ 2014!!!

ועל כך לא נותר, אלא לומר " הוסטל בית אסתר – המקום בו נהנים יותר! "

4 תגובות ל“הוסטל בית אסתר יורד לנפוש באילת”