הוסטל "בית מרחבים" בטיול שלושה ימים לעכו

כמיטב המסורת, עייפים אך נרגשים השכמנו קום באור יום שלישי, העמסנו הכבודה באוטובוס שהמתין עבורנו מחוץ להוסטל- ויצאנו לכיוון צפון, נלהבים מתמיד לקראת הטיול! בדרך, בעודנו חולפים על פניה של ארצנו, שמרנו על גחלת ההתלהבות בעזרת מגוון שירים, חידות טיול ובעיקר מצב רוח טוב שיתניע את המשך היום. כשהגענו לעכו, נדהמנו מהמראה העוצר נשימה של עיר הנמל עתיקת היומין הזו. כדי להכירה באופן חווייתי, עלינו על ספינה שבה הפלגנו לאורך חומות העיר העתיקה. ואפשרה לנו הצצה מרתקת מתוך הים אל עבר העיר ההיסטורית, שברקע מלווה אותנו מוזיקה ים תיכונית משמחת, כיאה לאווירת העיר.
ביום השני שמנו פעמנו לגבול הצפון- ראש הנקרה. הנסיעה לשם הייתה משאלת לבם של וועד דיירי ההוסטל, ואכן כך עשינו. בראש הנקרה עלינו על ה'רכבל' המפורסם שהסיע אותנו לאורך נפתולי ההר, מעל המים הצלולים בצבע טורקיז. הייתה זו חוויה מדהימה ששילבה נוף פראי, טבע קסום ובריזת ים מצננת. לאחר מכן חזרנו למלון שלנו, שם ניצלנו כהוגן את שלל התענוגות שבית המלון הציע- בריכה, אוכל משובח, ספא, חדרים מפנקים וכו'. בערב לאחר שעיכלנו מעט את ארוחת הערב, קיימנו מסיבת ריקודים בה הדיירים קיפצו והרעידו את הרחבה, ובעיקר עשו שמח.
ביום השלישי והאחרון נסענו לכנרת. מול הנוף המרהיב של טבריה, עצרנו לקברו של 'רבי מאיר בעל הנס'. הדיירים, איש איש על פי דרכו ואמונו, התייחדו עם האווירה הייחודית האופפת את המקום כהפוגת סיכום לקראת החזרה הביתה לבאר שבע. בתוך כך, הדיירים סיכמו כי מדובר היה באחד הטיולים המהנים שחוו עד כה, וכולנו בטוחים שהטיול הבא יתעלה אף על זה:)