כללי

מחזירים את הברק לעיניים

  • טיפול בדכאון, חרדות, התקף פסיכוטי
  • חיזוק התפקוד לאחר אשפוז
  • ליווי משפחתי

כללי

מחזירים את הברק לעיניים

  • טיפול בדכאון, חרדות, התקף פסיכוטי
  • חיזוק התפקוד לאחר אשפוז
  • ליווי משפחתי

צרו עימנו קשר

נשמח לקבוע אתכם פגישה ולעזור במציאת פתרון

צור קשר מעטפת
Sending

אנשים המתקשים לתפקד בצורה מיטבית בעקבות התמודדות עם קשיים ובעיות נפשיות, בין אם מדובר במשבר נפשי ראשון, אשפוז פסיכיאטרי או התמודדות עם מחלה כרונית.

קשיים ומצוקה נפשית – איך זה מרגיש?

דכאון, חרדות, התקף פסיכוטי, סימפטומים פוסט טראומטיים – כל אלה הם דוגמאות לקשיים ובעיות נפשיות המשבשים באופן מהותי את איכות חייו של האדם וגורמים סבל רב לו ולסביבתו הקרובה. לאדם החווה קושי נפשי ולמשפחתו נדמה בזמן המשבר כי חרב עליהם עולמם. הבלבול, חוסר האונים, חוסר היכולת לסייע וההבנה ש"קורה כאן משהו שאני לא מבין ולא מכיר" גורמים לתחושות קשות של תסכול ומצוקה רבה. חוסר ידע מוסיף לתסכול ולבדידות ומהווה גורם משמעותי בתחושות חוסר האונים הללו.

אשפוז פסיכיאטרי? שמישהו יסביר לי קצת יותר…

באשפוז פסיכיאטרי ראשון המשפחה נמצאת בטלטלה ובעומס רב, מדובר בשבר עבור המטופל והמשפחה. לעתים קרובות לצד התחושות הקשות, המשפחה חשה גם הקלה מסוימת לאחר תקופה ארוכה בה השתנו חייה ללא היכר והיום-יום היה מושפע מדאגה מתמדת ועיסוק בלתי פוסק במצבו הנפשי של יקירן. במהלך האשפוז עולה הצורך באיש מקצוע שילווה ויסייע בהפחתת העומס הרגשי על בני המשפחה. המטפל יסביר מניסיונו המקצועי מה עומד לקרות לאחר האשפוז, מהן האפשרויות ובאילו ערוצים כדאי לפעול על מנת להיטיב עם כל האנשים המושפעים מהמשבר.

אתם לא לבד!

באמצעות צוות מקצועי ומנוסה בתחום בריאות הנפש, נלווה את האדם ואת משפחתו בהתמודדות עם משבר ובעיה נפשית. נספק את הידע הדרוש לאדם ולמשפחתו בכדי לקבל תמונה רחבה ומדויקת יותר לגבי האפשרויות העומדות בפניהם. לצד מתן הידע נלווה ונתמוך בתהליך ההתמודדות עם המשבר הנפשי והשלכותיו על האדם, משפחתו וסביבתו. איש הטיפול ייפגש עם המשפחה החל משלב האשפוז של בן המשפחה וכן ילווה את המטופל ומשפחתו לאחר השחרור על מנת לקדם השתלבות מיטבית בחיים מספקים עבורו וחזרה למסלול חיים בו בוחר האדם לצעוד.

צרו עימנו קשר

נשמח לקבוע אתכם פגישה ולעזור במציאת פתרון

צור קשר מעטפת
Sending

לחץ כאן לקריאה נוספת על שירות מעטפת