יום כיף 7 של מרכז ציפור הנפש כפר סבא בפארק רעננה

בשבוע האחרון של החופש הגדול (לפני כניסתה של הפסקת האש לתוקף), קיימנו יום כיף נוסף של מרכז "ציפור הנפש" למתמודדים ומשפחותיהם. התלבטנו אם לקיים את יום הכיף בשל המצב הבטחוני והחשש שתהיה אזעקה במהלך הפעילות. לאחר בדיקה יסודית של הנחיות פיקוד העורף, החלטנו בכל זאת לערוך את יום הכיף בפארק רעננה.

כ70 הורים וילדים הגיעו לסדנה הירוקה של "פאן באופן-איצטרובלים" לאחר הצהריים של הפנינג יצירה. צוות הסדנה הגיע מהגליל יחד עם שלל חומרים טבעיים וחומרים ממוחזרים וערך שולחנות ארוכים עם עמדות של דבק חם. סביב השולחנות עסקו ההורים והילדים בהדבקת החומרים המגוונים לעבודות יצירה יפיפיות, על פי דוגמאות שהביאו מדריכי הסדנה וכן כיד הדמיון הטובה עליהם.

שוב שמחנו לפגוש מתמודדים, בוגרי קבוצות הורים של "ציפור הנפש", הורים וילדים שהשתתפו בימי כיף קודמים וכן מתמודדים שמצטרפים לראשונה לפעילות של המרכז. ביום הכיף השביעי של "ציפור הנפש" כבר ניתן היה לראות בבירור את שמחת המפגש של קהילת ההורים ההולכת ומתהווה מתוך הפעילות של המרכז.

בתום פעילות היצירה ישבנו לסעוד יחדיו ארוחת ערב טעימה אותה קינחנו בקרטיב מרענן.

המשפחות שהגיעו ליום הכיף שמחו ביותר מהפעילות המהנה ומיציאה מאווררת מהבית לאחר קיץ ארוך וקשה. חסרו לנו מאוד ההורים שהחליטו לא להגיע בשל המצב הבטחוני. נקווה לראותם ביום הכיף הבא.

לכל מי שהגיע לפעילות, שמחנו מאוד לראותכם ולבלות עמכם ועם ילדיכם את אחר הצהריים.

אנו מזמינים מתמודדים שעדיין לא פנו אלינו לחבור אלינו עם משפחותיהם ליום הכיף הבא ולפעילויות נוספות של מרכז "ציפור הנפש".

תגובה