פורים בבית מאיר

 

 

כבכל שנה, גם השנה דיירי בית מאיר החליטו פה אחד כיצד והיכן תהיה  מסיבת הפורים! הבחירה בישיבת הדיירים היתה : מסעדת ספרא באולם סגור רק עבור בית מאיר עם הרבה פעילויות וכיף. א' אחד הדיירים, שמובילים בתחום ארגון האירועים הרים טלפון למסעדות השונות וסגר את העניינים מול ספרא.

כך שבשבוע של פורים – דיירי וצוות הקהילה  התכנסו לחגוג את חג פורים בסעודה ומסיבה במסעדת ספרא. התחלנו בחידון משולב עם בינגו חגיגי ובו שאלות לגבי חג פורים,החידון הוביל למשימות תחרותיות מהנות ומצחיקות. המשכנו לאכול מנות ראשונות- סלטים, לאפות חמות וממרחים. משם עברנו  לתחרות תחפושות- אחות, רופא,  פרפר, נמרה וכיו"ב. השנה אפילו היה מי שהתחפש לקלמר התרופות… כאשר הדיירים היו אלו שקבעו איזו תחפושות תיקח את המקום הראשון. בהמשך קיימנו את מצוות חג הפורים וערכנו סעודה שכללה בשרים, כל אחד לפי בחירתו, והתחלנו במסיבת ריקודים, אל תוך הלילה.. את המסיבה הוביל עודד המעודד, שתמיד מפתיע מחדש עם מוסיקה נהדרת.

בנוסף לריקודים נערכה תחרות שירה, כאשר שירי הסולו הוכנו מראש בקבוצת התיאטרון- מוסיקה. הזמרים היו מצוינים והבחירה של השירים היתה נעימה במיוחד. בסופו של דבר הדיירים ציינו כ היתה זו מסיבת פורים נפלאה וכי נהנו מכל רגע. "משנכנס אדר מרבים בשמחה"- אנו מקווים כי השמחה של חודש אדר וחג הפורים תמשיך ללוות אותנו לאורך כל השנה, במיוחד כאשר אנו לקראת סיום ההכנות לקראת חג הפסח J….

תגובה