קהילה תומכת – עוז, פתח תקוה

קהילה תומכת עוז מציעה מסגרת מגורים ברמת ליווי משתנה המאפשרת פרטיות ועצמאות, לצד ליווי מקצועי שיקומי מקיף והשתייכות לקהילה חברתית. 

הקהילה התומכת פועלת בשכונת נווה עוז בפתח תקווה. בסביבה שקטה וירוקה מצויים שני הבתים המרכזיים של הקהילה, בהם יש צוות 24 שעות ביממה, ובקרבתם דירות לווייניות המיועדות לשותפים, לזוגות ולבודדים, בהן יש צוות מס' פעמים ביום. החברים בקהילה נהנים ממגורים בדירות המעניקות איכות חיים גבוהה, משתלבים בעיסוק משמעותי בהתאם לתחומי העניין שלהם, ובפעילות פנאי עשירה הכוללת חוגים, טיולים ופעילויות תרבות. בנוסף, כל חבר בקהילה מקבל ליווי אישי מצוות רב מקצועי המסייע בבניית תכנית שיקום והחלמה ובהגשמתה בהתאם לצרכיו, לרצונותיו ולמטרותיו.

העבודה השיקומית בקהילה נשענת על עקרונות מודל ההחלמה, ובכללם האמונה בתקווה, לקיחת האחריות ע"י האדם ועידוד ליצירת מערכות יחסים משמעותיות. על כן, כל חבר בקהילה מקבל את ההזדמנות לקחת חלק פעיל ומשמעותי בהתנהלות השוטפת, לתרום מיכולותיו ומכישוריו לכלל החברים ולהשפיע על צביון הקהילה. בנוסף, יש דגש על מעורבות חברתית והשתלבות בחיים האזרחיים בקהילה הכללית.

אם אתם מחפשים קהילה המעניקה הזדמנות לצמיחה ולהתפתחות אישית, אתם מוזמנים לבוא ולהתרשם. נקבל אתכם כפי שאתם ונעבוד יחד על מנת שתגיעו למה שאתם רוצים להיות.