דף בית >
  • >
  • דיור מוגן לנפגעי נפש זכאי סל שיקום השרון

דיור מוגן לנפגעי נפש זכאי סל שיקום השרון

פותחים את הדלת לשינוי

דיור מוגן השרון – מסגרת דיור לנפגעי נפש זכאי סל שיקום של משרד הבריאות ומשרד הביטחון. השירות ניתן בכול אזור השרון ובפרט בכפר סבא, הרצליה, הוד השרון, רמת השרון ורעננה.

שירותי הדיור המוגן ניתנים על ידי צוות מיומן ומגוון. הם כוללים בניית תוכנית שיקום, וליווי ביישומה בדרך להחלמה. השירות מציע ליווי ותמיכה בכל תחומי החיים: החל מתפקוד יום יומי ועד למימוש שאיפות והגשמת חלומות

צוות הדיור המוגן הוא צוות נמרץ ומסור, המבסס את עבודתו על האמונה שכל אדם – עם מגבלה או בלעדיה –  זכאי ומסוגל לחיות חיים מספקים ובעלי משמעות.

סוגי השירותים הניתנים במערך:

דיור משותף-דירות שותפים מטופחות במקומות מרכזיים ונגישים לשירותים קהילתיים ולתחבורה ציבורית, המלוות על ידי מתאמ/ת טיפול ומדריכ/ת שיקום.
ליווי המתמודד בביתו- תכנית ליווי מותאמת אישית למתמודדים המתגוררים בבתיהם. הליווי ניתן על ידי מתאמ/ת טיפול ומדריכ/ת שיקום.
קבוצות התערבות– במסגרת הדיור המוגן ניתנת ההזדמנות למתמודדים המעוניינים בכך לקחת חלק בקבוצות התערבות בתחומים שונים: קבוצת ניהול מחלה והחלמה, התערבות לרכישה ושיפור של מיומנויות חברתיות, זוגיות ומיניות,התערבות לשיפור התמודדות עם סטיגמה עצמית ועוד.