דף בית >
  • >
  • דיור מוגן פתח תקווה לנפגעי נפש זכאי סל שיקום

דיור מוגן פתח תקווה לנפגעי נפש זכאי סל שיקום

לחלום, לקוות, להעז, לעשות

השירות מיועד לנפגעי נפש זכאי סל שיקום אשר מעוניינים לעבור תהליך שיקום נרחב ומקיף במסעם אל עבר ההחלמה. החלמה משמעותה היכולת לחיות חיים משמעותיים בצד המחלה ואינה עוסקת אך ורק בהכחדת הסימפטומים הנפשיים וההתנהגותיים שלה.

אצלנו תמצאו צוות מסור ואוהב אשר ילווה אתכם לכל אורך הדרך ויסייע לכם להגשים את כל שאיפותיכם. תחומי הליווי הינם נרחבים ומקיפים את כל תחומי החיים, החל מהדברים הקטנים והפשוטים ביותר לכאורה וכלה בשאיפות ובחלומות שאולי אפילו אינכם מעיזים לבטא בקול רם.

הליווי מתבצע הן בצורה פרטנית, עם כל דייר, בהתאם לצרכיו, יכולותיו וחולשותיו והן בקבוצות פסיכו- חינוכיות מגוונות לעזרה עצמית כגון: קבוצות להפחתת סטיגמה עצמית, קבוצות "בדרך לזוגיות בריאה", קבוצות לניהול מחלה והחלמה, קבוצות לרכישת מיומנויות חברתיות ועוד. העבודה הפרטנית מתבצעת באמצעות תכנית שיקום אישית, אשר נבנית עם כל דייר, יחד עם מתאמ/ת הטיפול והמדריכ/ה השיקומי/ת שלו, בהתאם לצרכיו, יכולותיו וחולשותיו. תכנית השיקום הינה דינאמית ונתונה לשינויים  כשם שהחיים עצמם נעים ומשתנים ללא הרף.

אנו בצוות דיור מוגן פתח תקווה ממאמינים כי קשר משמעותי וכנה יכול להיווצר רק כאשר מתקיים דו שיח הדדי בגובה העיניים. בכל יום שעובר אנו למדים משהו חדש מכל אדם אותו אנו מלווים, בין אם הוא בוגר תואר אקדמי, או שאינו עובד כלל. לכל אדם יש את הייחודיות שלו, ניסיון חיים, תובנות, רגעי אושר וכאב. כל אלה, בשילוב עם הרבה עידוד, תקווה, הכלה ואמפטיה, יוצרים קרקע פורייה לתהליך של למידה וצמיחה משותפת.

הדיור מפעיל שירות דיור מוגן במסגרת סל שיקום בבריאות הנפש לבודדים באיזורים: אריאל, ראש העין, אלעד, פתח תקווה ויהוד והינו ערוך ומוכן לתת מענה באזורים נוספים. בנוסף מפעיל השירות בית קבוצתי בפתח תקווה, ודירת שותפות מטופחת בראש העין.