דיירי בית מאיר בהפלגה חלומית לרודוס וקפריסין

אחת לשנה אנחנו יוצאים לטיול גדול בארץ או בחו"ל. אחרי שנה באילת ושנה בצפון,החלטנו ברוב גדול לצאת להפלגה לחו"ל.
נסענו ביום ראשון לנמל חיפה. אחרי שקנינו בדיוטי פרי ,נכנסנו לאונייה ענקית עם 8 קומות. התמקמנו בחדרים המשקיפים לים והתחלנו את הכיף!!!
המון פעילויות על האוניה- סדנת ריקודי סלסה, ערב קריוקי, סרטים, מופעים וכיוב. וכמובן לא נשכח כל לילה משעה 23:00 ערב דיסקו וריקודים אל תוך הלילה.
חוץ מכך,היו 3 ארוחות ביום טעימות ומפנקות וכמובן ירידה לאיים – לרנקה בקפריסין ורודוס ביוון.
בלנרקה טיילנו לאורך הטיילת,למדנו את ההסטוריה של קפריסין ולרנקה, התפנקנו בבית קפה וטבלנו רגליים בים הקסום.
ברודוס טיילנו לאורך העתיקות. ביקרנו ברובע היהודי כולל גם האנדרטה בכיכר ממנה נשלחו היהודים למחנות ההשמדה. טיילנו ברוחובות שוקקים ויפים מלאים חנויות צבעוניות. ביקרנו בארמון הגדול וירדנו ברחוב האבירים המפואר. למדנו רבות על ההיסטוריה של רודוס בפרט בימי הביניים והאבירים של אותה התקופה.
ובין כל הפעילויות באונייה והטיולים בחוץ- ישבנו על הסיפון יחד- דיברנו,צחקנו, שיחקנו קלפים,שרנו ונהנו מכל רגע. ובל נשכח את הבריכה בסיפון 8. שם כל יום בצהריים היתה מסיבת בריכה מקפיצה.
ביום חמישי אחרי 5 ימים מופלאים- חזרנו לנמל חיפה ומשם לבאר שבע עייפים אך מרוצים .
היה זה טיול חלומי ואנו כבר חולמים על הטיול הבא…