מסיבת יומולדת 20 לבית מאיר

בס"ד

 

במשך שבועות רבים ערכנו חשיבה והכנות לגבי תוכן ואופן המסיבה. עיקר מטרתנו המשותפת היתה לעשות התבוננות ולהוקיר את תהליכי השיקום וההחלמה, ואת התפתחות הקהילה התומכת למקום של צמיחה באהבה. ערכנו הכנות משותפות של  צוות, דיירים ומשפחות להפקת המסיבה ונתנו מקום לתהליכי העצמה, יצירתיות,ביטוי כישרונות וגיבוש . פעילות ההכנה כללה סיכומי תהליכים אישיים וכלליים , אשר היה להם ביטוי במסיבה וכמובן חזרות לחלקים האומנותיים.

למסיבה הוזמנו  משפחות, אנשי מקצוע, צוות עבר ואנשים נוספים הקשורים לעשייה בבית מאיר. היא נערכה באולמי הינומה והיתה אווירה מדהימה. הדיירים הובילו את התוכנית האומנותית שכללה גם שיתוף בתהליכים אישיים, גם קטעי מוסיקה ושירה ושתי מצגות. לביא שיתף בתהליך שעבר בדרך להגשמת חלום. בני, יגאל ושי- שיתפו בתהליכים ואף ניגנו ושרו . אבי הביא חבר שיספר את סיפורו. עמית, יעקב, יריב ויגאל שרו שיר של הדיירים. שרון וחיים היו הקריינים. ובסוף- הצוות עלה לשיר צוות אליו הצטרפו גם אנשים מהקהל. הראשון היה משה שלו ואחריו הצטרפו אנשים נוספים . היה מאד שמח ומרגש. היתה תחושה כי המסיבה היתה שיקוף מאד חזק לתהליכים והעשייה המתרחשים יום יום בקהילה לאורך השנים.

בנוסף למסיבה עצמה, הדיירים ערכו יחד עם המדריכה מור עיתון , בו הביעו תהליכים, אירועים שהתרחשו, ברכות, חידונים ושיתופים נוספים.  

בהזדמנות זאת ברצוני להודות למשה על התמיכה במסיבה, לכל המנהלים וחברי ההנהלה שהגיעו. ובעיקר לדיירים ולצוות היקרים שלי שעשו ועושים עבודה מדהימה.

           

    

       

תגובה