הסיפור של יצחק מפרויקט הגינון

יצחק, אדם חביב ונחמד מאוד שבעברו עבד שנים רבות כחקלאי עד להתפרצות המחלה ומאז הוא הפסיק לעבוד במשך מספר שנים. לאחר תקופה ארוכה שבה הוא לא עבד במסגרת תעסוקתית כלשהיא, יצחק שולב במפעל מוגן שהפעלנו באזור אופקים. יצחק התקדם מאוד במהלך עבודתו במפעל וכך גם שכרו והוא ההשתלבות של יצחק במפעל סייעה רבות לשיפור הביטחון העצמי שלו וכן לפיתוח יכולות חברתיות, תחומים שדרשו חיזוק אצלו.

בעקבות רצונו של יצחק להתקדם מבחינה תעסוקתית ולהעלות את שכרו הוא ביקש להשתלב בפרויקט הגינון בבאר שבע, אנו כיבדנו את בקשתו ולפני כשנתיים הוא התחיל לעבוד בגינון בב"ש. יצחק השתלב במהרה בעבודה בגינון, בתחילה הוא השתכר בסכום של 14 ₪ לשעה ולאחר מספר חודשי עבודה הוא עבר אבחון התאמת שכר מטעם משרד התמ"ת ושכרו הועלה לשכר מינימום מלא 23.12 ₪. החיבור לעבודת האדמה המוכרת לו מהעבר כחקלאי הפיחה בו שמחה ורוח חיים ובאופן די מהיר הוא התקדם להיות אחד העובדים המקצועיים בגינון. באמצעות הדרכה וליווי של רכזי הגינון הוא התקדם והחל לשמש כראש צוות של עובדים בגינון והעבודה.

יצחק מאוד מרוצה מהשתלבותו בגינון, הוא מרגיש שהעבודה עם האדמה והצמחייה באוויר הפתוח מזרימה בו אנרגיות חדשות, היא מחזירה לו את היכולות והכוחות התעסוקתיים שהיו לו בעבר ומעניקה לו כוחות רבים בתהליך השיקומי שלו.

תגובה