עדכון מחוג התיאטרון והמוזיקה בבית מאיר

בכל יום רביעי בשעות אחר הצהריים נפגשים דיירי קהילה תומכת בית מאיר בבית המרכזי לחוג תיאטרון- מוזיקה. קבוצה זו מתקיימת בשנים האחרונות, כאשר החלה את דרכה כקבוצה אשר שמה דגש על תאטרון וכללה אימפרוביזציות, תרגילים שנועדו לחדד את הבעות הפנים ולשייך הבעת פנים לרגש. זאת ועוד, קבוצה זו היא האחראית להעלאת  הצגות או מופעי מוסיקה בחגים במסגרת הקהילה. מטרת החוג היא  למידת מיומנויות משחק לשם הנאה ועניין, פיתוח כישרון של משחק וכן כישרון מוסיקלי. הערך המוסף הינו תחושת הסיפוק המלווה תהליך של ביטוי והבעה הן במשחק והן בשירה.  שחרור הגוף, הנפש והמחשבה ע"י  תרגילי חימום , הרפיה , שירים וריקודים במפגשים.

בחודשים האחרונים, לאחר חשיבה מחודשת, לבקשת הדיירים- הקבוצה החלה לשים יותר דגש על עניין המוסיקה, הריקודים והשירה. מדובר במוזיקה על כל סוגיה וגווניה: מזרחית, רוק וארץ ישראל הישנה. גם הקריוקי ובעקבותיו הריקודים הפכו להיות חלק מהקבוצה.

על הקבוצה מנצח עודד המעודד, אשר מדריך בבית מאיר בשנים האחרונות. בנוסף, עודד הוא  שחקן בתאטרון הקהילתי של באר שבע, שחקן בהצגת יחיד בהפקתו אשר נקראת "ההזדמנות". נוסף על כך עודד עושה הפעלות לילדים,מדריך במחלקת ריפוי בעיסוק בבית החולים הפסיכיאטרי ואף בעל תעודה של ליצן רפואי.

 

2 תגובות ל“עדכון מחוג התיאטרון והמוזיקה בבית מאיר”

  1. בן דוד

    כייף להיות חלק מבית מאיר המון חוגים המון כייף

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תגובה