יום המעשים הטובים העשירי יוצא לדרך

 

ב-15 למרץ התקיים יום המעשים הטובים בכל רחבי הארץ. גם בקהילה החלטנו לציין את היום המיוחד, בשעה 08:00 בבוקר התייצבנו בבית אסתר (טוב, לפחות רובנו הגענו ב08:00 .. ). את היום התחלנו בחגיגת יומולדת למלי המהממת והעוגה-בהזמנה-מיוחדת שהכין לכבודה עידו המדריך.

התחלקנו ל-3 קבוצות שכל קבוצה ביצעה פעילות שונה. קבוצה ראשונה יצאה לפעילות חוץ קהילתית במרכז יום לקשיש בראש העין, הדיירים והעו"ס גלי אפו פיתות גורמה ועשו המון שמח לקשישים במרכז. הרבה חיבוקים נשיקות ריקודים וכמובן..אוכל. קבוצה שנייה הייתה אחראית על צביעת בית מספר 45, הבית של בנות הקהילה השוות שלנו. הקבוצה שכללה מתנדבים, דיירים ואנשי צוות עשו מייקאובר לסלון הבית. הם טייחו, ניקו, צבעו וביצעו כל פעולה אפשרית שרק מיטב הצבעים היו יכולים לעשות! (תוכלו להתרשם בעצמכם מהתמונות). קבוצה שלישית והאחרונה חביבה שגם היא כללה מתנדבים, דיירים ואנשי צוות, היו אחראים על "פרויקט הגינה". ניקוש עשבים, שיטוח האדמה, הוצאת שורשים,       עידור וגריפה היו רק חלק קטן מכל הפעילות של היום הזה.

אין ספק שזה המקום להודות לכל הנפשות הפועלות. נתחיל בתודה ענקית לחיל המודיעין שהיווה כוח משמעותי בפעילות, הגיעו כ-30 חיילים מלאי מוטיבציה וחדורי מטרה להתנדבות בשמחה, צחוק, נתינה אמיתית מהלב ועזרה עצומה. תודה למתנדבים הקבועים שלנו שהגיעו אף הם ונתנו מעצמם המון. תודה לדיירים היקרים שאמרו כן לשינוי והחליטו לקחת חלק בהפיכת הגינה שלהם וסלון ביתם למקום מטופח ומושקע יותר, ואף הלכו לשמח את הקהילה. תודה לצוות המקסים שלקח חלק והשקיע את זמנו ומרצו. תודה למלי הדי-ג'י שדאגה לאווירה ולמוזיקה שליוותה אותנו כל היום (רק לא בין 14:00-16:00! ) . ותודה אחרונה ומיוחדת לעידו המדריך וסמדר ה-מנהלת על מלאכת מחשבת, על דאגה לכל פרט קטן (החל במברשות,שתילים וחולצות וכלה בפיצה ושתייה) , ועל הפיכת היום הזה למספק קשה וכיפי גם יחד.

תגובה אחת על “יום המעשים הטובים העשירי יוצא לדרך”

  1. סמדר

    כל הדיירים הצוות והמתנדבים, תודה רבה לכולם, לכבוד הוא לי להיות חלק!

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תגובה