סיפור הצלחה בתעסוקה "שלו".

סיפור הצלחה:

ר' בן 42 השתלב במסגרת  תעסוקה "שלו" במסלול של תעסוקה נתמכת לפני כשנה וחצי.  הוא הביע רצון להשתלב בעבודה בתחום המסעדנות שכן בעברו עבד במשך 6 שנים במסעדת ד"ר שקשוקה בתל אביב. ר' סיפר שהוא מאוד אהב את עבודתו הקודמת שעיקרה היה שטיפת כלים וסיוע לטבח בהכנת האוכל. ר' סיפר כי ניסה לחפש באופן עצמאי אך הניסיונות הללו כשלו שכן הוא חושש לדבר על עברו ולהציג עצמו כחולה. ר' החל להיפגש עם רכזת השמה כאשר התהליך השיקומי כלל עזרה בחיפוש עבודה וכל מה שמשתמע מכך (הכנה לראיון עבודה, ליווי לראיון עבודה וכדומה) וגם שיחות בהן הוא ורכזת ההשמה בחנו כיצד ר'  רואה עצמו  משתלב בעבודה ומצליח להביא לידי ביטוי את יכולותיו וכישוריו לצד המגבלה שלו.

 לאחר כחודשיים של קשר אינטנסיבי של ר' עם רכזת ההשמה היא ליוותה אותו לראיון עבודה במסעדת סבא ג'פטו אשר בעיר באר שבע. ר' צלח את ראיון  העבודה בהצלחה והתחיל לעבוד בתפקיד של שוטף כלים במקום. בינו לבין המנהל נרקם קשר ייחודי  ומיוחד, ר' מספר כי –  " הוא מתייחס אליי בכבוד , הוא מדבר אליי ברבים , מתעניין בשלומי ..הוא רואה אותי כבן אדם ולא כנכה בראש" . בשיחות  של רכזת ההשמה עם המעסיק הוא משבח את ר', הוא מציין כי ר' הנו עובד מסור , רציני ואחראי שמעולם לא איחר לעבודה.

חשוב לציין כי ,לאחר כחצי שנה  חלה החמרה במצבו הנפשי של ר' והוא התאשפז. המעסיק שמר לר'  את מקום עבודתו ולא קיבל אף אחד אחר לעבודה! כאשר ר' השתחרר המעסיק קיבל אותו בחזרה לעבודה בזרועות פתוחות.

ר' מספר כי הליווי והתמיכה של רכזת ההשמה סייעו לו מאוד בהשתלבות המוצלחת שלו בעולם העבודה. הוא מקפיד להגיע למפגשים עם רכזת ההשמה ומעלה בהם סוגיות ודילמות הקשורות לתחום העבודה בחייו. אנו שמחים על הזכות שלנו ללוות את ר' ולראות כיצד הוא מצליח לממש את יכולותיו במקום עבודה אשר עונה על הצורך התעסוקתי שלה ומסב לו הנאה וסיפוק!.

2 תגובות ל“סיפור הצלחה בתעסוקה "שלו".”

  1. משה בן ישראל

    ר' , כול הכבוד לך, תמשיך בעבודה ותצליח במו עד עכשיו………משה

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תגובה