בחירת ועד דיירים- קרית מלאכי.

כל אירוע הוא סיבה למסיבה אצלנו בקריה..
לפני מספר חודשים החל להתבשל הרעיון של הקמת ועד דיירים. הרעיון עלה לאחר שבמפגשים עם הצוות, משתקמים רבים גילו עניין רב באופי האירועים המתקיימים במסגרת, מספר המשתתפים הצפוי, הפעילות, האוכל וכדומה. הצוות הקשיב לקולות, שיתף והתייעץ עם המשתקמים ויחד בנינו אירועים לפי רצונם וטעמם .ראינו כי לחלק מהמשתקמים חשוב הן להשמיע את קולם והן לסייע  באופן פעיל להצלחת האירועים והחלטנו למנף את זה לכדי תפקיד מוגדר ובעל משמעות. לאחר חשיבה , הוחלט להקים ועד שחלק מתפקידיו יהיה העלאת רעיונות ותכנון אירועים שונים . הוועד גם יציג את עצמו בפני המשתקמים בהדרגה, ייפגש איתם בעת הצורך, יסייע להם בפתרון בעיות כפי יכולתו ועוד רעיונות נוספים שיעלו מהשטח ובמשך הזמן.  זה המקום להפגין יצירתיות, לגלות אחריות, להתנסות בעבודת צוות ובעבודה מול "לקוחות" .

במשך מספר שבועות פרסמנו את הרעיון בקרב המשתקמים והצענו להם להתמודד על התפקיד המכובד. קבענו תאריך ליום הבחירות, שילווה כמיטב המסורת במסיבת קריוקי, ריקודים ואוכל.

ליום הבחירות הגיעו ששה מתמודדים נרגשים, כל אחד מהם הציג את עצמו וסיפר מה בכוונתו לעשות כחבר בוועד. לאחר מכן התקיימו הבחירות: כל אחד מהמשתתפים במסיבה, קיבל פתק ועליו כתב את שמות שלושת המתמודדים שהרשימו אותו יותר ואת הפתק שלשל לקלפי. אחרי ספירת קולות צמודה מאוד(+תיקו) נבחרו ארבעה חברי הוועד לשנת 2012: נווה, דקל, שושנה ונאדין. ההתרגשות הייתה גדולה ורעיונות החלו לעוף באוויר.. לאחר תמונה משותפת של הנבחרים הטריים המשכנו לחגוג בשירה וריקודים (עם די.ג'יי הבית שלנו כמובן..)

כל הכבוד למתמודדים בבחירות ,ברכות לנבחרים ובהצלחה לכולנו.

תגובה