בית מאיר בשלג…..

הכול התחיל ביום ראשון, כאשר שמענו שיש שלג בחרמון. לאור בקשת הדיירים לראות שלג, גלית המנהלת החליטה לקחת את כל הדיירים לטיול ספונטני.(לאחר התייעצות עם כל הדיירים) אז כולם התארגנו במהירות, הודיעו למקומות העבודה, השלימו קניית מלתחת חורף, שמו עליהם צעיף וכובע וביום שלישי שלאחר מכן, יצאנו לטיול בן 3 ימים בצפון הרחוק.
א' מספר: הטיול היה מצוין! זה אפשר לי להכיר טוב יותר את שאר הדיירים. מקום האירוח בו לנו היה מעולה והאנשים שארחו אותנו קיבלו אותנו בסבר פנים יפות. יצא לי גם להכיר את השותף החדש שלי לחדר טוב יותר ונהניתי מזמן האיכות איתו. החלקים בטיול מהם הכי נהניתי היו: א. הפן החברתי- להכיר את החבר'ה טוב יותר ומזווית שונה. ב. הנוף של הצפון שאני מאוד מחובר אליו.
ג' מספר: הטיול היה נחמד והאוכל היה טוב . החלק שהכי נהניתי בו בטיול היה לשים שלג בכובע של המדריכה שרית. 
ש' מספרת: הכול היה בסדר גמור! מקום האירוח היה טוב מאוד- חדרים מרווחים עם ג'קוזי. אני מודה מאוד לצוות שעזר ותמך בי לאורך כל הטיול.
ב' מספרת: האתר של הברון ברמת-הנדיב היה חדש לי, זה טוב לראות שיש מקום כזה של הנצחה למישהו שעשה כל כך הרבה למען המדינה. החלק החשוב ביותר בטיול לדעתי הוא הגיבוש של כל הקהילה.
ה' מספרת: הטיול היה ממש כיף – במיוחד האוכל- בבוקר ובערב.
צ מספר : הטיול היה נחמד מאוד. החלק שהכי אהבתי היה החרמון- למרות שלא עליתי ברכבל. מקום האירוח היה יפה מאוד.
ת' מספר: הטיול היה נחמד מאוד. הייתה הרגשה מאוד טובה- במיוחד בחרמון. בהתחלה, כשעליתי ברכבל עם טלי העו"ס פחדתי קצת, אח"כ קיבלתי ביטחון. גם האתר של גן הנדיב היה מאוד יפה ומאוד מעניין. באנדרטה לזכר 73 החיילים שנפלו היה מאוד עצוב, אבל גם מאוד מרגש לראות שמכבדים וזוכרים אותם. למזכרת מהטיול קניתי שרשרת של דולפין.
ב' מספר: בחרמון היה נחמד, גם הקריוקי והמסעדה. תנאים היו טובים מאד. הטיול הזה הוסיף לי לידע כללי שלי – במיוחד בזיכרון יעקב. היו תנאים טובים. אני גם מרוצה מכך שנענו לבקשתי והגיעו לאתר אסון מסוקים. נהניתי מכל האטרקציות.
ח' מספרת: נהניתי מהתנאים של הקיבוץ. נהניתי מהאוכל, מהמסעדה. הכי אהבתי להיות בעמוקה.
ו' מספר: הטיול היה יפה מאד. למדתי על אסון המסוקים, על זיכרון יעקב והברון רוטשילד. נהניתי מאד.
א' מספרת: אני מזמן רציתי להגיע לחרמון ובטיול הזה הייתה לי הזדמנות, לכן מאד שמחתי. זה חשוב ללמוד היסטוריה וזה מאד מעניין. למדתי על גני רוטשילד, בקרתי בקברו. בחרמון הייתה לי הרגשה שחזרתי לרוסיה. שחקתי בכדורי שלג. שמחתי להיות בקיבוץ בו לא הייתי אף פעם. נהניתי מכל האטרקציות ומהתנאים. התענוג מהטיול הזה יספיק לי לכל השנה.
צ' מספר: אהבתי את ארוחת בוקר-מאד עשירה. בחרמון ברכבל היה קצת מפחיד אבל מאד נהניתי מהנוף.
י' מספר: למדתי הרבה היסטוריה בטיול הזה בנושאים מגוונים- על ברון רוטשילד, על אסון המסוקים, על רמת הגולן וכו'. היה כיף, נהניתי.

תגובה