בית מאיר כובשים את הצפון !!!

בבית מאיר החלטנו לחגוג את תום חודשי הקיץ בטיול מהנה.
לקראת סוף חודש אוגוסט עלינו כולנו על אוטובוס ויצאנו למסע בין 4 ימים.

מסענו החל בחוות התוכים בכפר הס- מושב קטן באזור השרון. בחווה למדנו על תוכים מזנים שונים ועם צבעים שונים ויפים, האכלנו את התוכים ואפילו נתנו להם לטפס עלינו ולהצטלם איתנו J. פגשנו גם כמה חיות משק, ציפורים וסנאים והיה מעניין ומהנה…

נפרדנו לשלום מהציפורים והמשכנו צפונה- למעוננו החדש- כפר נופש "מעגן עדן" .

התמקמנו בחדרים המרווחים והיפים, המשקיפים לכנרת הקסומה, ויצאנו לקרוע את העיר הגדולה- טבריה.

טיילנו בטיילת, בילינו וקנינו מזכרות וקינחנו בהופעה מרגשת ומרשימה של המזרקה הגדולה בעיר- שלא מסתפקת בהתזת מים אלא בהופעה שלמה עם אורות צבעוניים ומוזיקה חזקה.

חזרנו למנוחת לילה במלון וקמנו רעננים ומתרגשים לקראת יום האטרקציות שלנו- חלק מהקבוצה המכובדת יצאה לשיט קאייקים מהנה והחלק השני- לטיול ג'יפים אתגרי בנחלי הצפון היפים.

לא משנה מי יצא לאיזו אטרקציה- כולנו חזרנו רטובים ומתלהבים….

בערב היום השני, הייתה לנו הפתעה מהנה, כאשר נפגשנו כולנו באולם בכפר הנופש, בו נפגשנו עם הדי-ג'יי שהפיל אותנו מצחוק ומהרגליים … רקדנו עד שעות הלילה המאוחרות, שרנו קריוקי בקולי קולות ובעיקר- עשינו שמייח.

בבוקר היום השלישי יצאנו לטיול רגלי קצר בשמורת "תל דן" המקסימה. טיילנו בין הנחל, הסלעים והעצים. שמענו מפי גלית הסברים מרתקים על ההיסטוריה של המקום ועל כמה מין הצמחים. אכלנו בפיקניק בחיק הטבע וחזרנו לכפר הנופש בשלווה. עוד באותו ערב, נפגשנו כולנו על המדשאה המרכזית – שיחקנו בינגו שטניה המדריכה הכינה, שרנו ורקדנו לצלילי הסקסופון של י' ופשוט- נהדרת.

בבוקר יום רביעי, קמנו עם שמחה מהולה בעצב- זהו היום האחרון של הטיול. אכלנו ארוחת בוקר טובה ויצאנו לטייל בשוק בדלית על כרמל. לאחר מכן יצאנו לסיור בכפר הדרוזי- ע'וספייה. פגשנו במדריך נחמד ונעים שהסביר לנו על מנהגי העדה, על אופי הכפר ועל הכבוד של עזאם עזאם כמובן.

קינחנו את הטיול עם ארוחת צהריים עשירה, עם אירוח דרוזי מפואר ועם הרבה טוב על הלב.

לאורך כל הטיול השתכשכנו בכנרת ובבריכה המפוארת שהייתה בכפר הנופש, נחנו, שמחנו ונפשנו מאוד.

חזרנו לבאר שבע, עייפים אך מאווווד מרוצים וכבר מחכים לטיול הבא….