דיירי בית מאיר משתפים בחוויות מהטיול לצפון

נ.פ – יצאנו הקהילה כולה לטיול של ארבעה ימים בצפון הארץ. לנו בכפר נופש מעגן עדן אשר נמצא בקיבוץ מעגן. במהלך ימי הטיול סיירנו במקומות רבים : חוות צמחים טורפים, הר מירון, סיור בצפת העתיקה ובמפעל גבינות בה, מי שרצה שט בקאנו, מי שרצה עשה טיול ג'יפים בנחל כנף, היינו גם באגמון החולה ובפארק חיות שנקרא ג'ונגל כיף. בסה"כ אני נהנתי מכל הטיול, אבל במיוחד מהג'יפים ומהג'ונגל כיף!
צ.ד- היה טוב בטיול. נהנתי מאוד בצפת. היינו בבית כנסת של האר"י ושל יוסף קארו- התרגשתי מהקדושה של המקום. גם ביקרנו קברי צדיקים ושם התפללתי חזק. בבית המלון היו חדרים טובים מאוד והיה אוכל טעים. בערב אחד גם עשינו שירה בציבור עם גיטרה ונהנתי נורא.
צ.א- היה טוב בטיול, אהבתי את בית המלון מאוד- היה אוכל טעים ואפילו עשינו דיסקו בערב. היה פשוט כיף.
א.ט- היה הכל בסדר, הכל היה מאוד כיף. הכי נהנתי בשני מקומות: הראשון היה במפעל גבינות של משפחת המאירי. שם הם סיפרו לנו על המסורת המשפחתית שלהם ועל המפעל שעבר מדור לדור. הם הראו לנו איך מכיני את הגבינות ונתנו לנו לתאום גבינה צפתית וגבינת ברנזה- שזאת כמו גבינה בולגרית, אבל טעימה יותר. נהנתי מאוד גם בג'ונגל כיף- שם היו קופים זעירים עם ידיים קטנות, אנחנו האכלנו אותם והם ממש אכלו מכף היד שלנו.
ו.פ – המגורים והארוחות היו מאוד לעניין. במיוחד נהנתי מהעוגות והמאכלים. גם הטיול בקברי הצדיקים היה טוב מאוד, התפללתי שם למען בריאות ילדיי, ואיחלתי להם שימצאו כלה במהירות. בקיצור- היה טוב מאוד.
ד.א- היה טוב נהנתי במיוחד מבית הכנסת הגדול . היה רב שהדריך אותנו בצורה טובה ומעניינת ברחובות העיר צפת- הוא סיפר לנו שיש מקום מסוים בצפת שנשמר כמו שהוא כבר 4000 שנה! לא האמנתי לו…
ל.נ- הייתי בחדר עם עוד שני חברים טובים שלי , הרגשנו טוב .. מהרגע שנכנסנו לחדר, הרגשנו תחושת רוגע ונחת. הכי כי בטיול היה בדיסקו והאוכל. גם היה שם נוף יפה- כיף לקום אליו. היינו גם בבריכה ובים ושטנו בקאנו. זאת הייתה חוויה מאוד מיוחדת.
ח.א- היה מאוד כיף בטיול, למרות שבקאנו פחדתי שאני אטבע. בסוף לא טבעתי ואפילו לא נפלתי מהקאנו- רק נהניתי.
י.ש- היינו בהר מירון והיינו בצפת . היה מסלול מהנה מאוד. האוכל היה מאוד מאוד טעים. היינו גם בג'ונגל כיף- שזה גן חיות קטן עם ציפורים, נחשים, איילים וקופים. היה שם גם תוכי שמדבר- אמרתי לו שלום והוא ענה לי.
ת.ע- היה טיול כיף מאד. נסענו לטבריה, צפת, אגם החולה והצדיקים. היה גם דיסקו בלילה ואני רקדתי כל הלילה. היה תענוג.

 

תגובה