היום האישה בדיור מוגן באר שבע

כמו מידי שנה חגנו היום את יום האישה הבינלאומי:

יום 8 במרץ מציינים בעולם את יום האישה הבין-לאומי. יום זה צוין לראשונה בשנת 1911 באוסטריה, דנמרק, גרמניה ושוויץ. מקובל לראות את המקור לתאריך ביום 8 במרץ בשנת 1857, כאשר הנשים שעבדו במתפרות ובבתי המלאכה לטקסטיל בניו-יורק פתחו בשביתה על תנאי העסקתן. בשנת 1913 ציינו נשות רוסיה את יום האישה הבין לאומי ביום א' הראשון של חודש פברואר. בשנת 1914, המשיכו נשים להפגין בשאר חלקיה של אירופה בין אם כדי למחות נגד המלחמה או כדי להביע אחווה בין נשים.

בחודש דצמבר 1977, החליטה האסיפה הכללית של האומות המאוחדות (או"ם) לאמץ את ההחלטה בדבר כינונו של יום המוקדש לציון זכויות האישה ולשלום עולמי.

חגיגת יום האישה הבין לאומי היא ההכרה בכך שקידום השלום והחברה כרוכים בהשתתפות פעילה ובשוויון של נשים, ובהכרה בתרומתן של נשים לשלום ולביטחון העולמיים.

בישראל מציינים את יום האישה הבינלאומי בדיונים שונים ובעצרות והפגנות על מצב האישה במדינת ישראל בתחומים השונים, כגון השוואת שכר, אלימות במשפחה ועוד.

אנחנו בדיור מוגן חגנו עם ארוחת בוקר חגית ואם עמדות איפור, מניקור וגם קוסמטיקאית שפינקו את הבנות.

רצינו להודות ל מכון לקוסמטיקה יפה (מבאר שבע) וגם לסיון אלמליח קוסמטיקאית ומאפרת מקצועית על תרומתם הנדיבה. הן תרמו לנו מהזמן היקר שלהן ומהחומרים איחודים ועשו לבנות בדיור מוגן באר שבע בוקר בלתי נשכח ומרגש. "אתה מקבל יותר שמחה מנתינה לאחרים, ועליך להקדיש מחשבה רבה לאושר אשר ביכולתך להעניק". (אלינור רוזוולט)

רצינו להודות לרותי דיירת בדיור מוגן אשר ארגנה והשיגה מתנות נפלאות לכל הבנות.
כמובן לכל הבנות בצוות שזרו בארגון. הייתה בוקר של כיף בפינוק.
תודה לכולם.

 

תגובה