התערוכה של שמעון-הוסטל בית מאיר

שמעון, דייר בקהילה תומכת בית מאיר, אשר עובד באנו"ש בסדנת קרמיקה, ערך לאחרונה תערוכה של מיטב יצירותיו. ראיינו אותו ואת המדריכה השיקומית בנוגע לחוויות מחוויות היצירה ומהתערוכה:
אירנה: אני מדריכה שיקומית, מעבירה חוג קרמיקה ומכירה את שמעון כמעט שלוש שנים.
שמעון: עובד בקרמיקה, אני מצלם את מה שאני רוצה לעשות, מביא לאירנה והיא מדריכה אותי. אני עושה חיות, צלחות ועבודות יד. הכי הכי אוהב לעשות צלחות.
אירנה: שמעון מגיע עם הרעיון וחושבים יחד איך לממש אותו. חלק מהעבודות ששמעון עושה, הוא עושה במסגרת עצמאית ואז יכול לקנות אותם בעצמו ויש עבודות שעושה במסגרת כללית יותר – ואלו הולכות למכירות. עבודות אלו לרוב נקנות על ידי המועדון וניתנות במתנה לאנשים שונים.
שמעון:עבודות שאני קונה, אני נותן מתנה לילדים שלי ואז אנחנו יוצאים לאכול יחד במסעדה. לגבי התערוכה, אני מרגיש טוב. התרגשתי מאוד, הסברתי לכמה אנשים על העבודות שלי ועל התהליך של העשייה וגם מכרתי חלק מהעבודות שלי. התחלתי ליצור, כשלמדתי את העבודה במתנ"ס כיוונים. אבל המורה שם הייתה מאוד מבוגרת ולצערי נפטרה, אז עזבתי את החוג. חוץ מזה גם למדתי מחשבים וסיימתי בהצטיינות.
אני אוהב את העבודות שלי, כאני עושה אותן, אני מאושר.
אירנה: אני רואה את ההתפתחות של שמעון מבחינת העבודה. היום הוא יותר אחראי, יותר עוזר- גם כשמבקשים וגם כשלא. לא תמיד זה היה ככה, בהתחלה זה היה ההפך המוחלט. עכשיו, כשמחפשים מדריכה חדשה לקרמיקה, אני מקווה ששמעון יפתח לתחומי יצירה חדשים. אני מאוד מרוצה מהתערוכה שהייתה היום וזה עושה לי טוב לדעת שיש עבודות שנמכרו. מאחלת לשמעון הרבה הצלחה בהמשך.
שמעון: נהניתי מאוד בתערוכה ואני רוצה להודות לטלי ולאירנה שעזרו לי עם ארגונה.

העבודות מוצעות למכירה- ניתן לפנות לשמעון דרך הבלוג או ישירות לטלפון: 08-6498370

 

תגובה