חנוכה בהוסטל ענבלים

כמו בכל חנוכה, גם השנה חגגנו את החג בשירים, ריקודים ועוד המון כיף. רק שהשנה לא הסתפקנו במסיבה אחת, אלה ניצלנו את השבוע הזה לחגוג פעמיים!!

המסיבה הראשונה אורגנו ע"י עמותת "לשמה" השמה לעצמה כמטרה להביא לקידום מעמדם של אנשים המתמודדים עם מגבלה ותיוג פסיכיאטרי. המסיבה נערכה באינקה והגיעו אליה ממגוון של הוסטלים ודיור מוגן- הזדמנות נהדרת לפגוש חברים ישנים להכיר חדשים! האירוע נפתח בהסבר קצר על העמותה ומיד אחריו עברנו לארוחת ערב מפנקת. בתום ארוחת הערב התקבצנו במעגל וכל אחד קיבל דרבוקה, ובעזרת הנחיה של מקצוען אמיתי הצלחנו ליצור מעגל מתופפים שנשמע בכלל לא רע! ומשם במעבר טבעי עברנו למסיבת ריקודים שגם האדישים ביותר לא יכלו להגיד לה לא!

המסיבה השנייה נערכה אצלנו בבית, הוסטל ענבלים. השנה החלטנו לגוון, ולבקשת דיירי ההוסטל פתחנו את המסיבה בקריוקי. כמובן שלא יכולנו להישאר לשבת בשקט והמוזיקה והשירה הובילו אותנו למסיבת ריקודים משחררת, הכוללת שירים שנבחרו כולם מבעוד מועד ע"י דיירי ההוסטל. "כיף לרקוד לצללי השירים שאתה אוהב" אמר אחד המשתתפים במסיבה. אחרי שהוצאנו אנרגיה התפננו לארוחת ערב משותפת  וסיימנו את הערב שבעים, עייפים , אך מאוד מרוצים.

תגובה