טיול שנתי לאילת- הוסטל בית מרחבים.

הוסטל בית מרחבים, כהרגלו מדי שנה, יצא ב-3.11.15 בהתרגשות רבה, לטיול מרתק בעיר הדרומית אילת. את אווירת ההכנות לטיול ניתן היה להרגיש בהוסטל שבועות לפני הטיול עצמו. הדיירים הכינו תיקים, התעניינו בלו"ז ובעיקר הציעו רעיונות בעצמם לבניית הטיול באופן המתאים והרצוי עבורם.

בתוך כך, עייפים אך נרגשים, עלינו בבוקרו של היום הראשון לאוטובוס שהמתין מחוץ להוסטל. בדרך לבית המלון, עצרנו להפסקת התרעננות בחוות האנטילופות שבערבה. שם הוענק לנו סיור רכבי בשטח פראי הגדוש במגוון בעלי חיים מרתקים המהלכים בשלווה וחופשיות בנינו. משם המשכנו לבית המלון המפנק שבמרכז העיר. במהלך ארוחת הערב העשירה שהוגשה לנו במלון, חגגנו יום הולדת לאם הבית המופלאה שלנו, שמלווה את ההוסטל כבר 17 שנה.

ביום שלמחרת, לאחר ארוחת בוקר מדהימה, כיתתנו רגלינו אל משטח החלקה על קרח המקצועי שבקניון "אייס" אילת. במשטח הענק, לאחר הדרכה מקצועית של בעלי המקום, לקחנו חלק בחוויה עוצרת נשימה של החלקה על הקרח במתחם השוקק. והדיירים, הן המנוסים יותר והן המנוסים פחות, הפגינו החלקה מרשימה, ובעיקר מהנה. לאחר הפסקת צהריים מרגיעה במלון, נסענו לסכם את היום בסרט תלת מימד בהקרנה חווייתית ב-I-MAX  המפורסם של אילת.

ביום האחרון, טרם החזרה להוסטל, ביקרנו במצפה התת ימי השוכן על חוף האלמוגים המרהיב של אילת. במצפה קיבלנו אפשרות להצצה מרתקת על החיים התת ימיים והעשירים של ים סוף, ונדהמנו ממגוון החי והצומח השוכן מתחת לפני הים. לבסוף, עייפים אך מרוצים, חזרנו להוסטל בית מרחבים לאחר שלושה ימים מפנקים וחווייתיים. הדיירים מספרים שהם נהנו מאוד ממגוון האטרקציות שהעיר הציעה, ונראה שהטיול גם אפשר מסגרת לגיבוש בין הדיירים עצמם ובין הדיירים לצוות. לסיכום, הטיול  היווה הפוגה עשירה ומרעננת לקראת המשך עשייה בהוסטל, וכבר מצפים לטיול הבא.