יום גיבוש- צוות שלו ובניו דימונה ירוחם ומצפה רמון

בתאריך 22/12/09 יצאנו צוות "שלו ובניו" דימונה, ירוחם ומצפה רמון ליום גיבוש אטרקטיבי במיוחד.
הטיול התחיל במפעל "קלסברג" באשקלון.
בכניסה למפעל ערכנו תמונות פוטוגניות במקום, ראינו סרט מעניין על השתלשלות הבירה מאז ועד היום וכן ערכנו סיור במקום שהראה לנו איך בעצם מייצרים את הבירה.
בסיום הסיור קיבלנו להנאתנו בירה ושתייה קרה מבעלי המקום.
המשכנו בדרכנו למסעדת 'אל –גאוצ'ו' בתל אביב. לאחר עזרה נדיבה מצד הג'י-פי-אס הגענו סוף כל סוף למסעדה.
לאחר שהתיישבנו ואכלנו ,דיברנו ואף צחקנו {למרות שבעל המקום ביקש שקט}.
התחיל טקס עובד מצטיין שבסופו אשר ביטון המדריך האהוב שלנו מהתעסוקה קיבל את עובד המצטיין. CIMG0621  CIMG0595
בסיום הארוחה המשכנו בדרכנו לבילוי ליד הים, מירית וקוני האמיצים נכנסו קרוב לים ,על אף שהיה מאוד קר, חלק ישבו לנוח וחלק הלכו לקניון לשתות ולאכול גלידה.
לאחר מיכן נסענו למוזיאון הילדים בחולון לחוויה בלתי נשכחת: "דיאלוג בחשיכה".
בכניסה למוזיאון קיבלנו הדרכה על הנעשה ,התחלקנו לשני קבוצות ואף קיבלנו מקלות הליכה בכניסה.
למרות שמאוד חששנו להיכנס, נכנסנו בסופו של דבר לחושך מוחלט, בתחילה פחדנו ולא ראינו כלום אך בעזרתם של המדריכים במקום הצלחנו.
לאחר מכן ניהלנו "דיאלוג בחשיכה" עם המדריכים. בשיחה עימם סיפרנו על התחושות שלנו להלך בחושך ואף שמענו מהם כי עיוורים הם.
בסיום הסיור הגענו לחדר מואר שבו ראינו את המדריכים העיוורים, שאלנו שאלות וראינו כתב ברייל.
יש לציין שהתרגשנו מאוד בסיור זה והערכנו את אותם אנשים שמסוגלים לחיות עם מגבלה זאת.
לאחר החוויה המרגשת נסענו חזרה הביתה שוב בעזרת הגי-פי-אס, עייפים אך מאוד מרוצים.
ברצוננו להודות לדינה העו"ס על הארגון המדהים, בלעדייך טיול זה לא היה מתקיים.
כמו כן ברצוננו להודות למסגרת שבלעדיה לא הינו יכולים לצאת ליום כיף שכזה.