יום כיף 2 להורים מתמודדים ולילדיהם – סוס ועגלה

מרכז ציפור הנפש, להורים מתמודדים ולילדיהם, יצא בחנוכה ליום כיף שני במספר. הגיעו הורים וילדים רבים, אשר חלקם הכירו אחד את השני, מקבוצות אותם עברו יחד ומפעילויות קודמות של המרכז וחלקם, חברים חדשים שזו היתה לנו הזדמנות ראשונה להכיר.

את היום הקסום שלנו העברנו בסדנא לבניית צעצועי עץ במושב קדימה. לאחר שהגענו בהסעה מאורגנת למושב, כל ילד בחר צעצוע, ממגוון רחב של צעצועי עץ, וניגש עם ההורה או ההורים שלו אל אחד משולחנות העבודה. ההורים והילדים קיבלו ערכות עם חלקי הצעצועים שבחרו והחלו בתהליך היצירה המשותפת, לקול הנחיות וליווי שניתנו להם לקראת ובמהלך העבודה.

משסיימו הנגרים החרוצים ללטש, לדפוק, להבריג, להדביק ולצבוע, הונחו הצעצועים לייבוש. עד שהצעצועים התייבשו, קיבלנו סיור והסברים בתוך הנגריה המתמחית בבניית צעצועי עץ. לאחר מכן, בחצר הסדנא, הוצג לנו בסוס העץ הגדול בעולם, שובר שיא גינס. קיבלנו הסברים מעופר, שבנה את הסוס, על תהליך בנייתו והוא אפילו נתן לכל 40 הילדים שהגיעו ליום הכיף להתנדנד עליו יחד!

נגרים חרוצים אינם רק שמחים וגאים, הם גם רעבים. לכן טוב שהזמנו פיצות לכולם ושקינחנו בהדלקת נרות, שירי חג וסופגניות מתוקות.

רק כאשר היינו עייפים, שבעים ומרוצים וכל ילד אחז בצעצוע מקסים, מזכרת מופלאה מתהליך עבודה משותף עם אביו, אמו, או שניהם, הודנו לצוות המדריכים הגדול והמקסים שליווה אותנה במהלך יום הכיף שלנו וחזרנו הביתה שמחים ומצועצעים(:

להתראות ביום הכיף הבא!

תגובה אחת על “יום כיף 2 להורים מתמודדים ולילדיהם – סוס ועגלה”

תגובה