יום כיף 4 להורים מתמודדים ולילדיהם-מוזאון הילדים בחולון

בימיה האחרונים של חופשת הקיץ, יצא מרכז ציפור הנפש ליום כיף רביעי במוזאון הילדים בחולון. גם הפעם השתתפו בפעילותכ-100 משתתפים, הורים המתמודדים עם בעיות נפשיות וילדיהם-מרביתם כבר לקחו חלק בפעילויות קודמות של המרכז וחלקם הצטרפו אלינו לראשונה.

הביקור במסלולי המוזיאון היה מסע חוויתי בלתי נשכח, במסגרתו יצאו הילדים והוריהם, להרפתקאות דמיוניות מרתקות ובעלות ערך מוסף חינוכי. מסלולי המוזיאון הם בעצם סיפורים, כשהילדים מהווים דמויות פעילות בעלילותיהם.

הקטנטנים והוריהם יצאו ל"טיול עם ינשול" (שהוא חצי ינשוף חצי חתול), ביער קסום, לחיפוש אחר חברים חדשים. הקטנים היותר גדולים והוריהם יצאו ל"מסע לתיקון ממלכת הזמן", מסע בלשי העוקב אחר השתנות העולם הסובב אותנו, כתוצאה ממחזוריות החיים. למסע העלילתי ב"יער הקסום" יצאו הקצת יותר גדולים עם הוריהם, לגילוי עולם הרגשות שלנו. הכמעט ממש גדולים והוריהם, יצאו למסע "בעקבות החייזרים" ולמדו שלצורך קבלת ה"אחר", ראשית ולפני הכל עלינו לקבל את עצמנו. והגדולים ממש יצאו עם הוריהם ל"דיאלוג עם הזמן", דיאלוג בין דורי, כי כשאנחנו קטנים אנחנו חולמים להיות גדולים וכשאנחנו גדולים אנחנו פוחדים להזדקן.

בתום הפעילות נאספו כלל החברים בפארק פרס, שם התכבדו כאוות נפשם בדוכני המבורגר-נקניקיות ושערות סבתא.

אם הייתם איתנו, אנו מקווים שתבואו שוב ואם לא הייתם הפעם, נשמח שתצטרפו אלינו בפעם הבאה (:

2 תגובות ל“יום כיף 4 להורים מתמודדים ולילדיהם-מוזאון הילדים בחולון”

  1. משה בן-ישראל

    אני מוכן להצטרף להרבה פעמים. לפי התיאור היה מאוד מעניין ,שמח וחינוכי וכולם למדו משהו מהחיפוסים האלה…..יופי!!!!………..משה

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תגובה