יום משפחות הוסטל ענבלים

לפני כחודש, נערך בהוסטל ענבלים "יום משפחות" ראשון!

יום המשפחות הינו יום מיוחד, בו קרובי המשפחה של הדיירים מוזמנים להוסטל, כדי לראות את ביתם של הדיירים וללמוד על אורח חייהם ועל הפעילויות השונות אותם אנו מקיימים.

לקראת הגעת משפחות, לבש ההוסטל בגדי חג:

מתחם ההוסטל נצבע וצוחצח, נתלו תמונות חדשות שצולמו על-ידי הדיירים וגם צוות ההוסטל והדיירים התכוננו והתגנדרו לקראת היום המיוחד.

ביום עצמו, התכנסנו כולנו – הצוות, הדיירים והמשפחות. לאחר קבלת פנים נעימה, הוצגו למשפחות מגוון רחב של פעילויות שונות הנעשות בהוסטל יחד עם הדיירים, וכן סופר אודות התוכניות השונות לעתיד.

לאחר מכן, עלינו כולנו למרפסת למשתה מפואר, עם אוכל משובח שהוזמן במיוחד למאורע! לאווירה תרמו משה (איש האחזקה שלנו) ומשפחתו שהובילו שירה בציבור שמחה ומגוונת. האווירה הטובה לא פסחה על אף-אחד וחלקנו אף קמנו לרקוד לצלילי השירים! כך, זכינו למופע ריקודים אתיופי ספונטני ולשירי "סולו" של מיטב זמרי ההוסטל!

לבסוף, הדהים את כולנו אחד הדיירים במופע קפוארה (ריקוד-לחימה ברזילאי מסורתי) יוצא דופן!

יום המשפחות הראשון בהוסטל ענבלים היה ללא ספק חוויה מרגשת ומשמחת עד מאוד לכולם. דיירים רבים ומשפחותיהם ציינו כי הייתה להם חוויה משמעותית וכי ישמחו להמשך קיומם של אירועים משותפים דומים. אנו ממליצים בחום גם לשאר מסגרות השיקום לקיים מפגשים מסוג זה. פשוט חוויה!

 

תגובה