כבשנו את אילת- קהילה תומכת בית מאיר

בתחילת חודש ספטמבר, מעט אחרי ראש השנה ולפני יום כיפור, הדרמנו לאילת.

כל אנשי הצוות והדיירים התכוננו והתארגנו לקראת הטיול הזה לאורך השנה האחרונה ואנחנו שמחיםפ לבשר שהוא לא אכזב! התחלנו את הטיול בעצירה באגם הנעלם בפארק ספיר, בלב הערבההיה חםםםם אבל יפה, נוח ומיוחד. לאחר עוד עצירהאו שתייםאו שלוש, הגענו לעיר! התמקמנו במלון והתחלנו בנופש. במהלך ימי הטיול דאגנו לנוח הרבה, אבל בין מנחה למנוחה ובין ארוחה לארוחה עשינו לא מעט: היינו במצפה התת ימי ובאושינריום הקסומים שם גילינו עולם מתחת לים. היינו בעיר המלכיםראינו מייצגים על סיפורי התנך, מופע קולנוע רב מימדי, שיחקנו במשחקי אשליות ולבסוף חזרנו לילדות והתגלשנו במפלי האימה.. היינו בקניון החדש והנעים וראינו אנשים מחליקים על הקרח ( וגם כמה שנופלים על הקרח) ואיך אפשר טיול באילת מבלי לרקוד לפחות שעה על ספינה בזמן הפלגה ללב ים בשעת השקיעה?!
לא חזרנו לפני שקינחנו במסעדה טובה בדימונה ומשם.. ישר להמשך החגים!
היה לנו טיול משגע ומגבש. טיול שבו כולנו הרגשנו שווים וחברים אחד של השני .מאוד נהנו ואנחנו רק מקווים שכולם ניצלו את החגים ואת החופשה השנתית ונהנו כפי שאנחנו נהננו!!

2 תגובות ל“כבשנו את אילת- קהילה תומכת בית מאיר”

  1. משה בן-ישראל

    יופי שנעניתם כול כך!! הלוואי עלי טיול שכזה.באמת יש המון דברים יפים באילת . בקרוב אנחנו נוסעים לתל-אביב לטיול על אוטובוס קומתיים מסביב העיר. כולל ארוחה חגיגית ומדריך . גם בתל-אביב יש הרבה מה לראות.:מוזיאונים ,תערוכות, מקומות היסטוריים גלריות ומקומות בילוי. שנבלה את כול השנה בנעימים . להתראות…………משה

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תגובה