מסיבת חנוכה בקהילה תומכת בית אסתר

 

ביום שלישי בבוקר התעוררה בבית אסתר דיירת בשעה מאוחרת ואמרה: "היום יהיה לי יום נהדר. היום יש לי חופש. היום איני צריכה לעבוד". קשרה לראשה סרט יפה. צבעה את השפתיים באודם אדום, צבעה את הלחיים בסומק ורוד וקראה: "בוקר טוב חברים. מי כבר ער? הבוקר נפלא והקהילה שלנו כל כך נהדרת, ובכל זאת מתחשק לי לטבול בכינרת". אבל אף אחד לא עונה. כולם עסוקים מאוד. מלי בוחשת, המדריכה חותכת, שלומי מבשל. "יהיה לי יום עצוב", חשבה בליבה הדיירת. והנה היא רואה את חברתה יוצאת מהחדר, ומקפצת לקראתה בשמחה.

"בוקר טוב!. רוצה לטייל? הבוקר נפלא והקהילה כל כך נהדרת, ובכל זאת מתחשק לי לטבול בכנרת."

"אין לי זמן, אין לי פנאי, לא שמעת? לא ידעת? היום יש מסיבת חנוכה, ואיך תהיה מסיבה, אם נלך לטייל? "

"מסיבת חנוכה?, למה לא אמרת קודם!. מסיבה בבית אסתר זאת תמיד חוויה נהדרת!"

והחוויה אכן הייתה נהדרת. הדייר הכי הכי חדש הדליק את נר החנוכה השלישי ומשם זה רק המשיך באנרגיה אדירה אל תוך הערב: קריוקי מפוצץ, שירים מקפיצים, המון אוכל, ומלא צחוק וריקודים (היו גם כמה ריקודי סלואו מרגשים..     ). זוכרים את הילה המדריכה? היא הזמינה קריקטוריסט שהגיע לעשות קריקטורות הורסות לכל מי שרק ביקש.

קורל המתנדבת חגגה יומולדת וגם .. הפתעה!, מגיע לה מזל טוב כפול: היא קיבלה הצעת נישואים!. תכלס, מה קשור שהוא הציע לה בחו"ל? שהיה מחכה למסיבת חנוכה האדירה שלנו, מילא עידו המדריך הכין לה עוגת מזל טוב מהממת.

אז אם נשארתם לקרוא עד עכשיו בטח הבנתם שהפסדתם מסיבה נהדרת ואתם מצטערים שלא הצטרפתם, לא נורא.. מזל שאנחנו גם ממש טובים בלצלם בין שאר הכישורים שלנו.. מוזמנים לשטוף את העיניים.

שיהיה לכולנו חג חנוכה שמח!.

תגובה