מסיבת חנוכה של דיון מוגן ענבלים ודיור מוגן באר שבע

אומנם חנוכה חלף לו, אך הסיבה לעיכוב הפרסום מהותית. מסיבת החנוכה השנה וגם הפרסום בבלוג התקיימו תחת רציונל בו הדיירים בלבד מחליטים על כל הפעילויות והתפעול של המסיבה- החל מההזמנה, הקישוטים, התכנים, ועד להעלאת פוסט בנושא. הצוות סיפק רק את הרמקול :). תודה רבה לכל הדיירים שלקחו חלק בגיבוש הפעילות, ולצוות המלווה. דרך הכתיבה בבלוג מתאפשר לש', שרק עתה משתפשף בכישורי מחשב, להתאמן בהם, להביע את עצמו ולהכיר את עולם האינטרנט. כך הוא משתף:

המסיבה התקיימה בחצר הדיור מוגן שבעיר העתיקה. למסיבה הגיעו המון מסובים. במהלך המסיבה הדלקנו חנוכייה ושמענו טעם ברכת חנוכה. בהמשך הערב הדיירים שהשתתפו במסיבה וארגנו אותה העבירו שאלות טריוויה מעניינות. עוד היה קריוקי, שרנו שירים, שמחנו ונהנינו. בסיום המסיבה אכלנו סופגניות טעימות והתכבדנו במיני חטיפים ושתייה. הערב היה מוצלח, היה כיף להעביר טריוויה לשאר הדיירים ולהיות שותף פעיל בארגון המסיבה. היה טוב מאוד. אני מקווה שבעתיד ירבו פעילויות משמחות.

4 תגובות ל“מסיבת חנוכה של דיון מוגן ענבלים ודיור מוגן באר שבע”

  1. משה בן ישראל

    גם אני הייתי שם ומאוד נהניתי מהמסיבה………משה

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  2. יפעת

    אחת המסיבות המוצלחות והמהנות שהיו לנו, תודה לפינטו שהנעים את זמננו במוזיקה , תודה לכל האנשים היקרים שנטלו חלק בארגון המסיבה ובתכנון הפעילות: משה, שמעון, נעמי, חנה , עינב, אורטל, נופר, רחל , אילונה ולכל מי שהגיע, שר ושמח יחד אתנו.

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  3. משה בן ישראל

    תודה רבה גם לך יפעת………משה MUCHAS GRACIAS TAMBIEN A
    TI
    IFAT……………MOSHE

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תגובה