סדנת שיווק-תעסוקה ב"ש

ביום א', ה- 17.11.2013 עברנו במשרדי תעסוקה "שלו" סדנת שיווק אותה הנחה מיכאל בן יוסף. בסדנא נכחו כל צוות התעסוקה: עובדים סוציאליים, מדריכי שיקום ורכזי השמה. בסדנא עברנו בסדר כרונולוגי על השלבים ביצירת קשר עם מעסיקים, שימור מעסיקים ושיווק של השירות שלנו ב"שלו". קיבלנו כלים וטיפים לעבודה והמחשנו אותם בסימולציות רבות. הסדנא הייתה מלמדת וחווייתית מאוד במקביל. נהנינו הן מתחושת הגיבוש שהורגשה בסדנא והן מהתכנים המקצועיים שאנו בטוחים כי יתרמו לנו רבות להמשך פיתוח השירותים השונים שאנחנו מעניקים.

אחד הכלים בהם השתמש מיכאל כדי להמחיש כמה חשובה עבודה בתוך מסגרת קבועה (הכוונה היא שיש מקום ליצירתיות וספונטניות אך בתוך מסגרת ברורה ומוגדרת) היה התרגיל הבא: בשלב הראשון-  קיבלנו דפים עם מספרים מפוזרים. המשימה הייתה להקיף כמה שיותר מספרים בסדר עולה מהספרה 1 ובאופן עוקב, תוך 30 שניות.

בשלב השני- קיבלנו את אותו הדף בדיוק אך עם חלוקה ל4 משבצות, מיכאל הסביר לנו שאנחנו צריכים להקיף כל ספרה במשבצת הסמוכה. כלומר, 1 בפינה השמאלית העליונה, 2 בפינה הימנית העליונה, 3 בפינה הימנית התחתונה וכך הלאה. למשימה זו קיבלנו 20 שניות ובסוף השוואנו את התוצאות האישיות של כל אחד מהפעם הראשונה לפעם השנייה.

נדהמנו לראות כי בפעם השנייה כולם שיפרו את תוצאותיהם למרות שקיבלנו פחות זמן למשימה

 

 

 

 

 

תגובה