סדנת תנועה –דיור מוגן קרית מלאכי.

השבוע הסתיימה בהצלחה סדנת תנועה שפעלה במסגרת מתחילת חודש נובמבר.
מטרת הסדנא הייתה שילוב גוף ונפש והעלאת המודעות לקיום אורח חיים בריא. הסדנה התקיימה באופן שאפשר למשתקמים להיחשף למגוון תחומים: פעילות גופנית, תזונה נכונה, מוסיקה מגוונת וחיזוק מיומנות חברתית המהווה בסיס לחברויות בהמשך.

מבנה המפגשים: המפגשים התחלקו לשלושה חלקים. חלקו הראשון של המפגש הוקדש לפעילות  גופנית קלה, מתיחות (עם ובלי גומיות) ,התמקדות בחלקי הגוף השונים (מתניים,אגן,צוואר), כאשר ברקע מתנגנת מוזיקה קצבית. כל מפגש לווה בסגנון מוסיקה שונה, כגון: ספרדית, מזרחית, שירי ארץ ישראל ואפילו שירי ילדים. ולאחר התרגילים רקדנו באופן חופשי לצלילי המוזיק.

חלקו השני של המפגש היה דמיון מודרך. רגע של שלווה ורוגע להשתחרר ממתחים ופחדים.

החלק האחרון במפגש היה ארוחה בריאותית שכללה ירקות, גבינות רזות, וקרקרים מחיטה מלאה סובין או שיפון. במפגשים התקיימו שיחות בנוגע לחשיבות התזונה וקיום פעילות הגופנית,וכן היו שיחות על נזקי העישון ( מאחר ורוב המשתתפים מעשנים) .

מטרת הסדנא: תנועת הגוף משפרת את דימוי הגוף ומעניקה תחושת ביטחון. הסדנא אפשרה להקנות למשתקמים הרגלי חיים בריאים ולעודד אותם להמשיך את הפעילות גם בבית תוך לקיחת אחריות על גופם ועל תזונה נכונה.  הסדנא הייתה רב חושית ואפשרה את השמירה על מיקוד קשב ומוטיבציה. המשתקמים קיבלו חיזוקים רבים ועידוד רב ליישם את הדברים גם בחיי היום יום .

תגובת משתתפי סדנת התנועה:

המשתתפים סיפרו שהמפגשים  תרמו למצב רוח טוב לאחר המפגש ושהחלק של הדמיון המודרך באמת הרגיע ושחרר ממתח וינסו לאמץ אותו. המוסיקה גרמה להנאה מרובה ולמצב רוח טוב.

כמנחות הסדנה נהנינו מאוד לראות את שיתוף הפעולה של המשתתפים וכמובן לנצל את ההזדמנות הנהדרת ולעשות קצת פעילות גופנית בעצמנו..

מנחת הסדנה- מיכל בן שיטרית- מדריכה שיקומית.

סייעו, תמכו ובאו לעשות איתנו ספורט -צבייה עייש, אוולין אבינועם, אתי סופר.

תודה לכולכן.

צוות הדיור המוגן-קרית מלאכי.

תגובה