סיכום מסיבת ט"ו בשבט – דיור מוגן פתח תקווה והסביבה

ביום רביעי, בתאריך 21.1.14, התקיימה מסיבת ט"ו בשבט, לדיירי "שלו – פתח תקווה והסביבה".  המסיבה תוכננה ואורגנה ע"י הדיירים, במטרה לחוג את ט"ו בשבט וגם על מנת להציג את פרויקט "ועד הבית", אשר הוקם במטרה לאפשר לדיירים להשמיע את קולם בפני הצוות וההנהלה, להעלות רעיונות יצירתיים, ליזום פעילויות משותפות לרווחת הדיירים ועוד ועוד.

המסיבה נערכה בבית הקבוצתי בפתח תקווה, אשר קושט והוכן לכבוד האירוע. מחוץ לבית הדלקנו נרות חגיגיים ובפנים קישטנו את הקירות והתקרה  בגזרי ניירות צבעוניים. במסיבה השתתפו דיירים מפתח תקווה, ראש העין וגם כאלו אשר באו במיוחד מאריאל (כל הכבוד, תמשיכו ככה!!!). כמיטב המסורת אכלנו פירות יבשים ועוד כל מיני מתאבנים, חטיפים וממתקים. הדיירים זכו להכיר אחד את השני בעזרת פעילות היכרות ודינאמיקה קבוצתית. את אחת הפעילויות העבירה ריבה, דיירת חדשה יחסית, אשר עברה לגור בבית הקבוצתי לפני מספר חודשים והתאקלמה חיש מהר!

לאחר מכן, ביוזמתה של מירי, דיירת וותיקה ואהובה, שתלנו יחד שתיל רענן ואף בירכנו, כנהוג.

בחלק השני של הערב הציגו חברי הועד, גדי ותובל, את החזון שלהם לגבי הפרוייקט- מטרותיו ודרכים ליישומו. הם עשו זאת באמצעות מצגת יצירתית ומקורית שהכינו. במצגת נכתב, בין היתר, שהדיירים יכולים לפנות לוועד עם בקשות, תלונות, רעיונות וכל העולה על רוחם. בנוסף, התקיים סבב, בו לכל דייר ניתנה ההזדמנות להביע את עצמו. הרעיונות שעלו היו מעניינים ויצירתיים ושיקפו את הצורך העז של הדיירים בפעילויות פנאי משותפות כגון: טיולים ברחבי הארץ, ציון ימי הולדת, חגים משותפים וכולי. בהמשך הועבר דף קשר בו נרשמו כל החברים. אין ספק כי בחלק זה נרשמה הצלחה גדולה!!!

לסיכום, במסיבת טו בשבט, אכלנו, שתינו, שתלנו, התגבשנו ונהנינו. כל זאת במטרה לחזק את תחושת הביחד ולהניח את אבן הפינה לפרויקט "ועד הבית", אשר ייזום בעתיד פעילויות נוספות, מגוונות ומבורכות.

תגובה אחת על “סיכום מסיבת ט"ו בשבט – דיור מוגן פתח תקווה והסביבה”

  1. משה בן ישראל

    כמה יפה חגגתם את החג!!! ………… משה muy lindo el festejo de la fiesta……. moshe

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תגובה