סיפור הצלחה דני- "ישראל היום"

דני(שם בדוי) מלווה כשנה וחצי במסגרת התעסוקה הנתמכת. בתחילת התהליך עשינו תיאום ציפיות לגבי תהליך ההשמה. דני אמר שהוא רוצה להשתלב בעבודה בה הוא יעבוד באופן עצמאי, בנוסף עבודה שלא דורשת אינטראקציה ישירה עם המעסיק.

דני לא עבד בשוק החופשי קרוב לחצי שנה, לכן הראה נכונות להשתלב בעבודה באופן מידי, היה בעל מוטיבציה גבוהה, שיתף פעולה בצורה מרשימה. לאחר כמה מפגשים הרגיש מוכן להשתלב בעבודה, פתחתי בפניו מבחר רחב של משרות. במהלך המפגשים בנינו יחד קורות חיים ,עשינו סימולציות בהן דני התאמן כיצד הוא מציג את עצמו מול המראיין.

ביחד עשינו חשיבה משותפת והחלטנו מבין האופציות הקיימות שהכי נכון יהיה לנסות להשתלב בחלוקת עיתונים של "ישראל היום". הלכנו יחד לראיון עבודה ב-"ישראל היום"- דני עבר את הריאיון בהצלחה והתקבל לעבודה ומאז הוא עבר דרך ארוכה ומרשימה.

העבודה תאמה לדרישותיו ולצרכיו של דני  ובכך סייעה לו להתמודד עם מגוון רחב של קשיים שהיו לפני כן. ללא ספק השתלבותו בעבודה שיפרה את רמת החיים היומיומית שלו, הכוללת אינטראקציה עם השותפים לדירתו וכן את מצב רוחו ואת מצבו האישי והנפשי. בנוסף ניכרת עלייה משמעותית בקשר שלו עם אנשי הצוות המלווים אותו במסגרת הדיור.

כיום, גם בגשם וגם בחום, דני ממשיך לעבוד בחלוקת עיתונים ב"ישראל היום", הוא מרגיש מאוד מרוצה ומסופק מהעבודה שלו והוא מאחל לעצמו המשך עבודה מוצלח ונעים.

תגובה אחת על “סיפור הצלחה דני- "ישראל היום"”

  1. משה בן ישראל

    דני , אני קורא "ישראל היום " כול יום, ומברך אותך על עבודתך. תמשיך בהצלחה מאחל לך-משה

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תגובה