סיפור הצלחה -מ'

שמי מ' אני בן 28 כיום ומתגורר בבאר שבע יחד עם אימי.

אני יתחיל בדברים הטובים שבי לאחר תקופות קשות עצמאי,קבלת החלטות נכונות ומחושבות יותר,התנהלות כלכלית,יכולת השתלבות בחברה,יכולת ארגון וסדר בחיי היום יום שלי,קבלת אחראיות ומשמעת עצמית פשוט מ' חדש יותר.

בגיל 23 הרגשתי מבולבל בחיים החל מקבלת החלטות ועד עשייה פרקטית בשטח. ה,תחלתי את הטיפול בדיור מוגן  באר שבע,  אצל עובדות סוציאליות בקהילה למתן כלים חיוניים לחיי בתהליך הרגשי שחויתי באותה תקופה שבה הייתי במערכת זוגית מורכבת עם גרושתי לפני החתונה ואחרי החתונה. קיבלתי כלים שגרמו לי להאמין בעצמי יותר וביכולות שלי לדעת להסתכל על החצי הכוס המלאה ולא לאבד את התקווה. ידעתי להתמודד עם כשלונות בדרך לדוגמא: גירושין וכדומה. אז לא ידעתי להיות עצמאי בחיי היום יום למשל לבדוק לגבי עבודה בחיי לנהל את חשבון הבנק שלי בצורה נכונה כל דבר הכי קטן שהיה לי קשה איתו רצתי לאימי הרגשתי תלותיות באדם שהכי קרוב אליי ובאיזשהו מקום ביטלתי את הרצונות החופשיים שלי. מערכת זוגית כושלת אי יכולת להתמודד בויכוחים סוערים ואין ספור מריבות חוזרות ונשנות בגידה בבת הזוג שהייתה לי אשר שברה את כל האמון ההדדי שהיה לנו. חוסר אחראיות והזנחה של דברים מהותיים בחיי. כיום אני נמצא בזוגיות חדשה עם בחורה שהכרתי במקום עבודתי זוגיות שהיא לא ממש פשוטה בשבילי מכיוון שבת הזוג שלי ההשקפת חיים שלה והדרך חיים שלה שונה משלי מקצה אחד לקצה אחר יש חילוקי דעות בינינו אבל אני והיא מתגברים על הקשיים שאז לא ידעתי איך להתגבר עליהם עם גרושתי ועם עצמי. עם בת הזוג הנוכחית שלי יש תקשורת טובה יותר ויכולת נתינה והבנה הדדית וקבלת האחר כמו שהוא.

לסיום:  תודה על האמונה שבי ועל הבלון הגדול של התקווה ותודה על ההערכה העצמית שלי אשר חיזקה אותי והראתה לי את הצדדים הטובים שבי שאז לא הבחנתי בהם.

תגובה אחת על “סיפור הצלחה -מ'”

  1. משה בן-ישראל

    יופי שהתגברת על הקשיים והיום אתה מצליח
    בכול התחומים. בראבו!!!!………משה

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תגובה