סיפור הצלחה -ס'

הסיפור שלי, תהליך התמודדות והחלמה מדיכאון וחרדות

שמי ס', אני מתגוררת עם אימי ואני רוצה לספר את התהליך שלי עם הדיכאון, החרדות שלי ותהליך ההחלמה.

הגעתי לשלו- זהו דיור מוגן, לפני 3 שנים, שם פגשתי צוות מקסים מאוד, הכרתי את העובדת הסוציאלית שלי (מורן ארדרורונאי) ואת המדריכה השיקומית (שרונה פצחול).

הגעתי לפגישה הראשונה עם העו"סית מלאת חששות, התרשמתי מהגישה שלה ואיך שהיא דברה אליי, התעניינה בי, במה אני רוצה, היא הפגינה כלפיי אכפתיות וחמימות והרגשתי שזה אמיתי, דבר שלא הייתי רגילה אליו.

עברתי תהליך מדהים, לא חשבתי שארגיש בנוח ליד בן אדם זר, כיוון שבהתחלה היא לא ידעה עליי כלום. היום אני בן אדם עם ביטחון עצמי גבוה, אך לפני 3 שנים הייתי אישה חסרת ביטחון, מלאת חרדות, מבולבלת, לא ידעתי איך להתמודד עם הדיכאון והחרדות שהיוו עבורי מחסום.

גם מהמדריכה השיקומית, שרונה אני מקבלת המון פרגון, עידוד ואמון ביכולת שלי, היא אישה מדהימה, חמה ונעימה, היא יודעת להקשיב.

התהליך בשלו היה מעניין ומיוחד בשבילי ואספר לכם אותו- אני כיום עובדת ב"יוצרים הזדמנות" ועברתי גם קורס ניהול מחלה והחלמה שהעבירו אותו 2 עו"סיות מורן ומירית. הן היו מדהימות והקורס עצמו היה מדהים ונתן לי כלים להתמודד עם המחלה שלי ועם לקיחת התרופות, רכשתי ביטחון עצמי ואמון, היו בקבוצה אנשים מקסימים.

תוך כדי הקורס התחלתי ללמוד מחשבים, זאת המטרה שבחרתי לעצמי. הקורס נתן לי המון ונהנתי, היום אני בקורס שלישי במחשבים בלהבה בדימונה ואני לקראת סיום.

אחרי זה נרשמתי לקורס "צרכנים נותני שירות", קורס מדהים, אלו לימודי הדרכה אקדמאית במכללת אתגר בבאר שבע, את הקורס אסיים בעוד שבועיים, הקורס באורך של 6 חודשים והוא מעניין.

היום, אני רוצה להרשם ללימודי תואר ראשון בעבודה סוציאלית, החלטה שהגעתי אליה במהלך לימודי צנשי"ם. לא הייתי חושבת לעולם שהייתי רוצה ללמוד תואר ואני מאוד מתרגשת, שרונה אמרה לי תעשי תואר ואני שאלתי מי אני? היא נתנה לי חומר למחשבה והיום אני מתחילה את תהליך ההרשמה, הלימודים חיזקו אותי והביטחון העצמי עלה.

אני ממשיכה להתקדם וליהנות תוך כדי מה שאני עוברת.

תודה לכל צוות שלו- יעקב המנהל, שהמקום כמו משפחה חמה ותומכת, למורן העו"סית שלי על התמיכה העידווד וההבנה ולשרונה המקסימה שלי על האמון בי והתמיכה.

ס' מדימונה.

 

2 תגובות ל“סיפור הצלחה -ס'”

  1. משה בן-ישראל

    אלף איחולי הצלחה לכול לימוד שאת לומדת!!!!
    אולי פעם נגיד : העו"ס ס' ,למה לא? משה

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  2. קוני

    מרגש במיוחד מאחל לך הצלחה רבה בתהליך ההרשמה ללמודים

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תגובה