ערב סיכום שנה בבית מרחבים.

לקראת סוף השנה האזרחית, התכנסנו לערב חגיגי בו הצגנו בהרחבה את הפעילות לאורך השנה החולפת, ובתוך כך את החזון להמשך השנה הבאה. באירוע השתתפו נכבדי חברת 'שלו': הבעלים של החברה, מר שי שלו. המשנה למנכ"ל והמנהל המקצועי מר אנגדה (קוני) מקונן. הנהלת וצוות ההוסטל וכמובן הדיירים, קרוביהם ומשפחותיהם.

שלל הפעילויות השיקומיות כדוגמת פרויקטים אישיים, טיולים וחוגים, אשר שנערכו לאורך השנה מטעם ההוסטל, הוצגו בהרחבה הן על ידי צוות ההוסטל והן על ידי הדיירים עצמם. ובכך שפכו אור על העשייה השיקומית בכללותה, תוך הדגשת חזון ההוסטל שלפיו "אין מקום שהוא רחוק מדי". דהיינו, על ידי אוזן קשבת, רוח מקצועית ולב רחב- אין גבול למקומות אליהם ניתן להגיע.

לקראת סוף האירוע עלתה נציגת משפחות הדיירים, אמו של אחד מדיירי ההוסטל, וסיפרה מנקודת מבטה על תרומת עשיית ההוסטל והמשמעות המיוחדת שהמקום נותן לבנה. האופן המרגש בו שיתפה את הנוכחים במשמעות ההוסטל עבורה כאימא של דייר, לא הותירה בקהל אף עין יבשה.

לאחר האירוע נהנינו מארוחת ערב חגיגית ועשירה שחתמה עבורנו את האירוע המרגש. אין ספק שהאירוע נתן כוחות והשראה להמשך פעילות מקצועית, מהנה ומגוונת.

תגובה