קהילה תומכת אומץ בטיול לצפון

הקיץ הגיע ואיתו הרצון העז לצאת לחופש וליהנות יחד מכמה ימי רוגע ושלווה.

וכך, ביום שלישי , יצאנו כל חברי הקהילה לטיול בן שלושה ימים לצפון הרחוק.

התארחנו בכפר הנופש "דולפין וילג'" הצמוד לנהריה, מקום פסטורלי ומדהים בפריחתו.

ביום הראשון השכמנו קום, צלחנו את הנסיעה הארוכה ומיד אחרי התמקמות בחדרים יצאנו לחוף הים לטבילה מרעננת. בחוף תפסנו קצת צבע, תירגלנו מתיחות בהנחיית דיירי הקהילה המוכשרים בתחום ועשינו עמידות ראש 🙂

חזרנו לארוחת ערב מפנקת ואחריה נפגשנו כולנו למופע ג'אגלינג ואקרובטיקה אשר לווה במופע אש מרהיב.

בבוקר היום השני קמנו לארוחת בוקר עשירה ולאחריה יצאנו יחד להליכה בטיילת של נהריה. הנוף המרהיב היה שווה את החום וההליכה המרובה, אך כדי לפנק את עצמנו עד הסוף נהנינו מגלידה קרה וטעימה על שפת הים.

המשך היום שחיכה לנו היה עמוס בסדנאות ובכיף, וכך אחרי מנוחת צהריים נצרכת התכנסנו לסדנת רייקי שהנחה בצורה מקצועית אנדריי מהקהילה. כהמשך ישיר הגיעה מדריכה חיצונית שהעבירה סדנת חשיבה חיובית. אין מה לומר, השתתפות הדיירים בסדנאות היתה מרשימה ומחממת את הלב.

עוד לפני שהספקנו להתפזר הגיעה ארוחת הערב שכרגיל היתה טעימה ומשביעה.

כדי לקנח את היום עמוס החוויות באווירה נוספת של שמחה ושחרור, נפגשנו כולנו לערב שירה בציבור בהנחיית רמי, דייר מוכשר מהקהילה. היה שמח ומלהיב בצורה בלתי רגילה!

בבוקר היום השלישי התעוררנו כרגיל לארוחת בוקר משובחת ולאחריה התכנסנו לסדנת מוזיקה ונגינה בהנחיית מנחה חיצונית. גם כאן ההשתתפות היתה מהנה והמשכנו להפגין את כישורי השירה המרשימים שלנו.

את המשך היום בילינו במושב רגבה, שם נהנינו מסיור במרכז הזית הקדום. הביקור כלל הסברים על הכנת שמן זית, סיור רגלי במושב, טעימה מהזיתים הטעימים במקום וכמובן ארוחת צהריים מפנקת.

הטיול עזר לכולנו להרגע ולהתנתק קצת משגרת היום-יום וכמובן להתגבש בצורה מרשימה. מכולנו עלו צדדים מדהימים, שלא תמיד באים לידי ביטוי בבית ואין ספק שזכינו להכיר יותר לעומק (הדיירים, הצוות, כולם!).

חזרנו מאושרים ונלהבים וכולנו מצפים כבר לטיול הבא שלנו כקהילה שמחה ומאוחדת!

תגובה