קהילה תומכת אומץ נהנית מסדנאות בטיול לצפון

על הטיול כולו כבר פירטנו, אבל לא יכולנו לתמצת את עושר הסדנאות והחוויות מהן נהנינו במהלכו.

לכן, בחרנו להקדיש פוסט מיוחד ובו תיאור מורחב של ההנאה.

 

מופע ג'אגלינג ואקרובטיקה:

בערב הראשון של הטיול הגיעו מפעילים חיצוניים להטריף לנו קצת את החושים. הם הפתיעו עם כדורים, דיסקיות, חבלים וחפצים שונים ומשונים ואפילו הציגו מופע אש מרהיב. בסיום הערב דיירת מקסימה ביקשה לעלות לבמה ובאופן לא צפוי שרה לכולנו שיר מרגש, נותרנו נרגשים ונלהבים.

 

סדנת רייקי בהנחיית אנדריי מהקהילה:

בקהילה שלנו זכינו באנדריי, דייר מוכשר שמרבה לשתף בידיעותיו הרבות (ובלי עין הרע יש לא מעט). לקראת הטיול הוא ריכז חומר ודאג לצלם לכולנו דף עם הסבר על תורת הרייקי. וכך, בצהריי היום השני לטיול התרכזנו ושמענו מפיו על תולדות הרייקי, שאלנו שאלות ואף קיבלנו הדגמות חיות ליישום השיטה.

 

סדנת חשיבה חיובית:

לסדנת החשיבה החיובית הגיעה מדריכה חיצונית שלימדה אותנו את היסודות בדרך לאמונה בעצמנו. אחרי הרקע התאורטי בחרנו קלפים ייעודיים של עצים ושיתפנו על ידם ברגשות שלנו. כל אחד סיפר על מטרותיו, כוח הרצון שקיים בו, מהן שאיפותיו ומהם היעדים שהיה מעוניין להציב לעצמו. הסדנה היתה מעצימה וכולנו תקווה להצליח ליישם את הכלים שרכשנו בה.

 

סדנת מוזיקה ונגינה:

בבוקר היום השלישי הרגשנו שהשירה והריקודים עוד לא הספיקו לנו, ולכן התכנסנו לשיר ולשמוח יחד עם מדריכה חיצונית. העלנו בקשות לשירים מיוחדים ועל אף שהפגינה חוסר שליטה במוזיקה מזרחית, שיתפנו פעולה ואף עלינו לשיר יחד עמה במיקרופון.

תגובה