קרן (שם בדוי) סיפור הצלחה

סיפורי הצלחה- תעסוקה שלו

 קרן התחילה לקבל ליווי של צוות התעסוקה של חברת שלו לפני כ-6 שנים זאת במסגרת זכאותה לסל שיקום. בתחילת דרכה ניכר כי רמת תפקודה הייתה בינונית והיא השתלבה בתפקיד של אורזת בעבודה בפרויקט של חברת שלו הנקרא "מיזם קטיף". תפקודה של קרן במיזם היה טוב והיא נחשבה בין העובדים הטובים ביותר ואף קודמה לתפקיד של אחראית תחום בעבודה. לאחר 3 שנים של עבודה במיזם הביעה קרן רצון להתקדם ולהשתלב בעבודה בשוק החופשי. במקביל לעבודתה במיזם היא החלה להיפגש עם רכזת השמה לתהליך של ליווי וחיפוש עבודה בשוק החופשי. העבודה השיקומית עמה נסובה סביב הקושי בקבלת סמכות ועבודה בצוות.לאחר חיפושים ארוכים אחר עבודה מתאימה והתנסות לא מוצלחת כמוכרת בחנות בגדים קרן החלה להביע סימני ייאוש מהתהליך. רכזת ההשמה לא וויתרה ופעלה להעצמת היכולות והכישורים של קרן. ביחד הן המשיכו לחפש עבודה מתאימה עד שהוצעה לקרן עבודה במכון התקנים בתפקיד של בודקת צעצועים. תפקיד זה דרש מיומנויות תעסוקתיות גבוהות כגון בגרות, אנגלית ברמה טובה וידע במחשבים. קרן הביע חשש מהדרישות ומתהליך הגיוס, רכזת ההשמה סייעה לה להתכונן היטב לתהליך הגיוס ואף להפיג חששותיה.

קרן התקבלה לעבודה ! תחילה היא חוותה קשיי קליטה ורכזת ההשמה נכחה במקום העבודה על מנת לעזור ולסייע לה. הליך זה נשא פירות כאשר במהלך השנה קרן התיידדה עם אחת העובדות הנוספות ונוצרה שם חברות אשר נשמרת עד היום.

לאורך תקופת עבודתה קרן הביעה חוסר בטחון וחששה למקומה בעבודה. בשיחות עם רכזת ההשמה היא התמודדה באומץ עם קשיים אלו ולאחר שנה של עבודה האריכו את חוזה עבודתה של קרן ואף שכרה עלה. עם הזמן ניכר שיפור רב ומשמעותי בתפקודה של קרן, הן בפן המקצועי והן בפן החברתי. קרן התמקצעה בצורה יוצאת דופן וממלאה פונקציות משמעותיות ורבות בתפקידה. הישג מאוד משמעותי של קרן היה כאשר בראש השנה האחרון נבחרה קרן לעובדת מצטיינת מבין כלל העובדים במכון וקיבלה במעמד מנכ"ל החברה תעודת הצטיינות. קרן מעידה היום כי המאמץ הרב שהשקיעה עד כה בתהליך השתלם וכי היא מאושרת על כך שהיא עובדת במקום הנותן לה משמעות, סיפוק, הכרה ביכולותיה ואף אפיקי התקדמות תעסוקתיים. קרן מעידה כי העבודה היום הנה הדבר המרכזי ביותר בחייה וכי התהליך אשר עברה במקום העבודה סייע לה לחזק את בטחונה האישי, הדימוי העצמי והתחושה כי היא שווה בין שווים בחברה.

תגובה אחת על “קרן (שם בדוי) סיפור הצלחה”

  1. רויטל

    גם אני אחרי שהייתי קצינה בצבא ושרתי בצבא קבע עברתי משבר נפשי ואשפוזים. היום גרה בדיור מוגן ״ של״ ועובדת בשוק החופשי כסומכת וחונכת של נפגעי נפש,אז כנראה שאפשרי להשתקם…

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תגובה