שכן טוב מגיעים לביקור בבית מאיר

קהילה תומכת בית מאיר ועמותת "שכן טוב" עובדים יחד מזה כמספר שנים. שיתוף הפעולה פורה ומוצלח מאוד ונראה כי גם הדיירים מפיקים ממנו רבות וגם צוות המתנדבים. "שכן טוב" מגיעים אלינו לפעילות אחת לחודש במהלך שנת הלימודים האקדמית.
עדן שוסטרמן, רכז הפעילות משתף מעט בתחושותיו: עמותת "שכן טוב" הינה עמותה התנדבותית שפועלת עם אוכלוסיות נזקקות ואוכלוסיות עם צרכים מיוחדים. "שכן טוב" מפעילה בית קפה חודשי בבית מאיר כבר שבע שנים. בתחילת כל מפגש אנו מעבירים איזו שהיא פעילות חינוכית חוויתית (תזונה, היכרות, איכות הסביבה) ואח"כ מתיישבים כולם ב"בית קפה"-שעל הכנת המנות בו אמונים הסטודנטים. לדעתי עיקר הפעילות היא התקשורת בין הדיירים לסטודנטים, עידוד הדיירים לתקשר ולשתף. גם בפעילות וגם ב"בית הקפה" הדיירים מקבלים כלים מסוימים וגירויים שאולי נעדרים מחיי היום יום. לאחר שלוש שנים של פעילות כיתתית בהוסטל-נוצר קשר בין הדיירים למתנדבים ומחויבות מסוימת של שני הצדדים- אך לאמתו של דבר גם אנחנו וגם הדיירים פשוט נהנים לבוא לפעילות.
ג', דייר חדש יחסית בקהילה מספר : "היה מאוד נחמד. שיחקנו עם כדור בהתחלה ונהנתי מאוד מהמשחק. גם נהנתי מאוד מבית הקפה שפתחו לנו פה בהוסטל. הם חבר'ה צעירים ונחמדים, מלאים באנרגיות- הם גרמו לי להרגיש טוב."
א', דייר ותיק בקהילה משתף:" אני תמיד משתתף בפעילויות של שכן טוc, זה כיף- סבבה. חבל שנגמרה הפעילות של היום, אבל לפחות אני יודע שחודש הבא הם חוזרים שוב- ושוב יעשו לנו שמח

 

תגובה