בית מאיר חוגג את פורים!

 

" ליהודים היתה אורה ושמחה!" בצהרי יום שלישי התכנסו דיירי וצוות בית מאיר לקיים את מצוות שמחת חג הפורים במסיבה שמחה ומושקעת.

ישבנו כולנו סביב השולחנות במסעדת "שופרא", ופתחנו במנות פתיחה וסלטים שונים. המשכנו במנות עיקריות וקינחנו בשתייה חמה .

לצד המשתה שערכנו, השנה, זכינו לקבל תרומות שונות אשר שידרגו את מסיבת הפורים שלנו המתקיימת כל שנה. תחילה, הגיעה מאפרת לבית המרכזי לפני האירוע בכדי לאפר את הדיירים, כל אחד בהתאם לתחפושת אשר בחר. זכינו גם לקבל משלוחי מנות ואפילו צלם מגנטים , שצילם אותנו לאורך הערב. כך שבסופו של הערב יצאנו עם תמונות מגנט ביד

משתה הפורים כלל בתוכו גם חידון אשר עליו היה אחראי דייר מהקהילה, וכמובן ריקודים ושירים ושמח!!! . בתחרות התחפושת ראינו מגוון גדול החל מתינוקת, מסתערב, רקדנית פלמנקו, חסידי,  ליצן וכיו"ב.  את המקום הראשון לקח דייר שהתחפש לדי.ג'יי ודירה שלמה ומגובשת אשר התחפשה לאוהדי, מאמן ומנהלת הפועל באר שבע! בסוף הערב חילקנו אחד לשני משלוחי מנות טעימים- כמצוות החג .

ובשורה תחתונה- מסיבה מדהימה לספתח מעולה לחג הפורים שהיה גם הוא שמח. כי למחרת המסיבה- בערב פורים עשינו מסיבה נוספת בקהילה , במסגרת קבוצת המוסיקה, שהיתה פורימית במיוחד.

 

בהזדמנות זאת ברצוננו להודות לדי ג'י הנפלא אביאור מיימוני, שעשה לנו ערב נהדר ולמאפרת שירן מור יוסף, שעשתה אותנו פורימיים בתחפושות ססגוניות   ולצלם המגנטים מתן אבוטבול שנתן לנו מזכרות מהמסיבה- שיישארו על המקרר לאורך כל השנה.

תגובה