"בית מאיר" חוגג חנוכה

 

בנר שלישי של חנוכה יצאנו, הצוות והדיירים, של בית מאיר לחגוג את חנוכה במסעדת "ספרא" במתחם ביג. במסעדה התרכזנו כולנו בחדר מיוחד שנסגר במיוחד עבורינו.

פתחנו את המסיבה בהדלקת נרות משותפת, ושרנו שירים המסמלים את חנוכה. לאחר מכן, פתחנו את הארוחה עם מנות ראשונות, סלטים ולאפות. הדיירים והצוות ציינו לטובה במיוחד את הסלטים והלאפות ואחד אף אמר ש"זאת הסיבה בגללה אנחנו חוזרים לחגוג שם שנה אחר שנה"..

בין המנות הראשונות לעיקריות עשינו הפסקה, רקדנו, צחקנו והדיירים שרו קריוקי בזכות רמקול ומיקרופון שהביא המדריך עודד, ובעזרתו של דייר נוסף. המשכנו למשחק בינגו שכלל חידות הקשורות לחג החנוכה. נתקלנו בבעיה כאשר היו שלושה מנצחים והיינו צריכים להחליט מי מביניהם הוא המנצח ופנינו ל"שובר שיוויון" כאשר המשימה היתה להגיד מילים הקשורות לחנוכה, והמנצח הוא זה שאומר את מרבית המילים. הכתרנו זוכים במשחק הבינגו ובקריוקי אשר קיבלו מתנות לכבוד החורף המתקרב- צעיף, נעלי בית, כובע ועזרים נוספים שיעזרו להם לצלוח את החורף ללא מחלות..

המשכנו למנות העיקריות, כל אחד לפי בחירתו וקינחו בתה ובקלאווה. הדיירים סיכמו את המסיבה ואמרו כי נהנו מאוד, אך ציינו כי הקהילה גדלה באופן משמעותי (וזה נס חנוכה) ולכן בפעם הבאה נבחר מקום גדול יותר אשר יכיל את כולנו…

הנה כמה תמונות להמחשה:

תגובה