הוסטל בית אסתר בטיול לכרמל וסביבותיו לזכרו של עמרי קידרון ז"ל

על-פי המסורת, גם השנה נערך טיול של יום אחד לזכרו של עמרי קידרון.
עמרי קידרון, בנו של איתן קידרון סיים את שירותו הצבאי ביחידה המובחרת "מגלן", נרשם ללימודי פסיכולוגיה, אך למרבה הצער נהרג בטביעה בנהר בטיול בחבל יונאן שבסין. החיפושים אחריו נערכו כחצי שנה. אביו של עומרי, איתן, החליט להקצות את הסכום הנ"ל למען הנצחת בנו.

הדרך שאיתן ראה לנכון לעשות זאת היא ללכת לשני כיוונים שעומרי אהב: האחד הוא לאמץ הוסטל לנפגעי נפש ולעשות מעשה טוב לצורך שיפור איכות החיים של הדיירים, והשני – לטייל, כמו שעומרי כל-כך אהב.

הטיול הזה מאוד מיוחד עבור המשפחה ועבור הדיירים. זהו הטיול הרביעי שאנחנו עורכים עם משפחת קידרון היקרה. הצטרפו לטיול כל החברים של עומרי, משפחה ועוד.. ביחד עם הדיירים. נוצר קשר מאוד יפה ומרגש בין כולם והנתינה משמעותית לשני הצדדים.

מהלך הטיול: תחילה התמקמנו לארוחת בוקר כיד המלך בשמורת טבע בעין השופט, בסמוך לנחל. לאחר-מכן המשכנו ל"מסלולון" קטן בנחל המדהים, ראינו קצת טבע. המקום נגיש לנכים ומאוד נוח (אפילו כסאות גלגלים).

משם המשכנו ל"מוחרקה" שבמנזר הכרמליתי, לתצפית עוצרת נשימה, והקשבנו למדריך הטיולים הדרוזי שהיטיב לספר על ההיסטוריה של המקום. לאחר-מכן טיילנו בדלית אל-כרמל, ביקרנו במוזיאון "יד-לבנים" שם, והתישבנו לארוחת צהריים בסגנון אירוח דרוזי כשר למהדרין..כן כן יש כזה דבר!

אירוע הסיכום היה כמיטב המסורת: מופע שירה ריקודים ונגינה שהופק בעזרתם של החבר'ה של עומרי. איתן קידרון חלק עימנו את תחושותיו מהטיול וריגש אותנו עד דמעות. הטיול הזה הוא בעל החשיבות הגדולה ביותר לכולנו ואנו אסירי תודה על שנתכבדנו לקחת חלק בו ולעזור להגשים לו במעט משאיפותיו ורצונותיות של עמרי.

"…והשיב לב אבות על בנים ולב בנים על אבותם" (מלאכי ג')

 

תגובה