הטיול לאילת והחגים בבית מאיר

בס"ד

קצת לפני החגים שבאו עלינו לטובה, יצאנו לטיול מופלא של ארבעה ימים באילת. מצד אחד היה זמן לנפוש ולנוח, ומצד שני היו כל כך הרבה פעילויות שכל הזמן היה מעניין. בסיס  האם שלנו היה מלון קיסר. חדרים יפים עם נוף הפונה למרינה , אוכל מגוון, טעים ובשפע והכי חשוב- 2  דקות הליכה מהטיילת!  כבר ביום הראשון לאחר ששחינו בבריכה- יצאנו לטיול גיפים מהמם בשקיעה לאיזור הרי שלמה. ראינו בדרך ציפורי מדבר ואיילים יפים. שמענו סיפורים מעניינים מהמדריך, צחקנו ושרנו בדרך  ובעיקר- ראינו נופים עוצרי נשימה! למחרת ערכנו ביקור במצפה התת ימי , כשחזרנו למלון נהנו מהבריכה ובערב יצאנו לטיילת. ביום השלישי הלכנו לשחות בים האדום וראינו דגים דרך מימיו הצלולים. בערב יצאנו לשיט בספינה בזמן השקיעה עם מוסיקה וריקודים. ביום האחרון נסענו לריף הדולפינים . מדהים  איזו חיה מופלאה, חברותית ומעניינת היא הדולפין. בסוף קינחנו לעצירה במסעדה בדימונה. כמובן שבכל ערב היו פעילויות, חידונים וערבי ריקודים עם צוות הבידור של המלון. בנוסף כל ערב עשינו מעגל שיח  של צוות ודיירים והיה מעולה, מעניין ומצחיק.

מהטיול הכיפי הזה חזרנו לחגי תשרי שעברו עלינו , כמו כל שנה בכיף גדול. חלק מחברי הקהילה יצאו למשפחות וחלק נשאר בבית מאיר. כל חג היו מטעמים נפלאים וכל סימני החג הנלווים. בראש השנה לא פסחנו על תפוח בדבש, ראש של דג, סלק, רימון וכיו"ב. כמובן תקיעת השופר המרגשת. ביום הכיפורים התפללנו יחד מי שרצה ומיד לאחר מכן- אספנו כוחות ובנינו יחד עם אשר סוכה ענקית לכולנו. חג סוכות היה נהדר עם מזג אוויר נפלא. הישיבה בסוכה היתה מגבשת. ובסוף כמובן- חג שמחת תורה. הלכנו יחד להקפות , נהנו מהריקודים (וכמובן מהכיבוד הנלווה J. )

לסיכום , היתה זו תקופה נהדרת ועכשיו , כשהגיע הזמן של "אחרי החגים", אנחנו נכנסים עם כוחות מחודשים ואנרגיה טובה לשנה החדשה ולחורף הבא עלינו לטובה. ומאמינים שאכן תהיה זו שנה טובה, יפה ומתוקה.

 

תגובה