חודש עמוס בפעילויות בהוסטל ענבלים

 

חודש רווי בפעילויות ובעשייה התבצע בהוסטל ואין ספק שזה בהחלט תורם להעביר בכיף את הקיץ החם שבא עלינו לטובה.ראשית מנהלתנו האהובה נופר מרשק התחתנה ובהוסטל התקיים טקס החינה שקדם לחתונה,,טקס שבהחלט לא היה מבייש את טובי והדוקי העדה המרוקאית.הרבה מהדיירים חיכו לטקס מכיוון שלטענתם היה להם חשוב מאוד לחגוג עם נופר את האירוע ומכיוון שלא יהיו בחתונה עצמה  הם מאוד רצו להשתתף בשמחה ולקחת בה חלק.היה כיף גדול ואין ספק שגם הצוות וגם הדיירים נהנו מאוד לחגוג בצורה ייחודית זאת את החתונה של נופר.

בנוסף היו עוד מספר פעילויות שבהחלט עזרו לתת עוד רובד חשוב בחיי השגרה של הדיירים כאשר כל דייר מצא משהו שאליו הוא יותר התחבר ובו הוא מוצא יותר עניין  ועשייה:

נחגג כמובן חג השבועות, דיירי ההוסטל התגייסו להכין דברי חלב אותם אכלו בשמחה במהלך החג,הדיירים הכינו מספר פשטידות מצוינות ועוד מספר דברים חלביים טעימים שתאמו לאווירת החג, כמו כן היה גם את יום ירושלים בו מיכל המדריכה הכינה שאלונים ומשחקים שכמובן כללו מידע וסיפורים מעניינים  על ירושלים.

נערך גם בהוסטל בפעם השנייה פעילות של פרויקט "שכן טוב", פעילות מבורכת אשר המשתתפים בה הכינו מספר פעילויות מחשבה לדיירים שכללו דמיון מודרך וציור, לאחר מכן הייתה ארוחה מפוארת שכללה פיצות, וופל בלגי וקפה משובח. הדיירים מאוד התלהבו וציינו שזה מאוד נחמד שיש משהו שמוציא מהשגרה בצורה כל כך טובה ויצירתית.

התקיימה הרצאה של סטודנטיות לתזונה מטעם משרד הבריאות בנושא תזונה שעסקה בעיקר על הרגלי אכילה ועל סוג החומרים שיותר בריאים ופחות בריאים לגוף,הדיירים היו מאוד פעילים ונערך דיון רחב שדיבר על איזון בין אכילת מזון שאנו אוהבים ורגילים לאכול לבין מה שבריא  וקצת פחות נגיש לאכול. נראה שהנושא  נגע מאוד לדיירים והם שאלו המון שאלות לגביי מה בריא ומה פחות בריא תוך כדי כוונה אולי באמת לנסות ולשנות משהו.

נקווה שנמשיך בקיץ של עשייה ושל כיף ,זה המקום להגיד תודה לכול מי שלקח ויזם חלק בכול הפעילויות השונות ולקוות שרק נמשיך כך.

 

תגובה